آگهی مزایده قطعات صنعتی در شهرک های صنعتی آخولا، بستان آباد یک و شهید سردار سلیمانی
آگهی مزایده قطعات صنعتی در شهرک های صنعتی آخولا، بستان آباد یک و شهید سردار سلیمانی
شركت شهركهاي صنعتي استان آذربايجان شرقي در نظر دارد نسبت به واگذاري تعداد محدودي ازقطعات صنعتي در شهرك هاي صنعتي آخولا، بستان آباد يك و شهيد سردار سليماني طبق مشخصات پيوستي و اسناد بارگذاري شده در سامانه ستاد ايران، از طريق مزايده( پس ازارزيابي كيفي مزايده گران ) با تسهيلات ويژه اقدام نمايد.

آگهی مزایده عمومی( نوبت دوم )به شماره  ۱۰۲۴۳۳

شرکت شهرکهای صنعتی استان آذربایجان شرقی در نظر دارد نسبت به واگذاری تعداد محدودی ازقطعات صنعتی در شهرک های صنعتی آخولا، بستان آباد یک و شهید سردار سلیمانی طبق مشخصات پیوستی و اسناد بارگذاری شده در سامانه ستاد ایران، از طریق مزایده( پس ازارزیابی کیفی مزایده گران )با تسهیلات ویژه اقدام نماید.

دریافت اسناد مزایده و نقشه­ ها، از طریق سامانه ستاد ایران( سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ) خواهد بود. متقاضیان می ­بایست جهت دریافت اسناد مزایده از تاریخ۰۱/۱۱/۱۴۰۲ تا حداکثر ساعت ۱۳ به تاریخ۱۲/۱۱/۱۴۰۲ و جهت تکمیل و بارگذاری اسناد مزایده از تاریخ ۱۳/۱۱/۱۴۰۲ تا حداکثر ساعت ۱۳ به تاریخ ۲۳/۱۱/۱۴۰۲ به سامانه ستاد ایران مراجعه نموده و جهت تحویل ضمانت نامه شرکت در مزایده و اسناد ارزیابی با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر( و ارائه معرفی نامه برای اشخاص حقوقی ) حداکثر تا تاریخ ۲۳/۱۱/۱۴۰۲ در ساعات اداری به آدرس: تبریز- خیابان آزادی- تقاطع گلگشت- کوچه شفا- اول کوی زیبا- پلاک ۴ – امور پیمان شرکت شهرک های صنعتی استان مراجعه نمایند.

*محل بازگشایی پاکات مزایده در اتاق جلسه شرکت شهرک های صنعتی به آدرس فوق الذکر بوده و زمان بازگشایی پاکات مزایده به تاریخ  ۲۵/۱۱/۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰ خواهد بود.

*تضمین شرکت در مزایده فقط به دو صورت نقد و یا ضمانت نامه بانکی مورد قبول خواهد بود( مبلغ تضمین و شماره حساب واریزی در اسناد مزایده مشروحاً درج شده و در سامانه ستاد ایران بارگذاری گردیده است ).

*هزینه خرید اسناد: پرداخت هزینه بانکی به مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ریال( واریزی به حساب شماره ۴۰۰۱۱۰۵۲۰۴۰۱۹۱۱۹  نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران- شناسه حساب ۳۴۸۱۰۵۲۵۴۲۵۷۰۴۰۱۱۱۰۲۰۰۰۹۵۹۷۰۰۰ )و تحویل رسید آن به امور پیمان شرکت-درج کد ملی برای اشخاص حقیقی، شناسه ملی  و نام شرکت برای اشخاص حقوقی الزامی می باشد.

*جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۳۷۹۴۱۴-۰۴۱ امور پیمان شرکت، تماس حاصل فرمایید.

لازم به یاد آوری است که:

  • شرکت در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات رسیده مختار بوده و هزینه کارشناسی، آگهی و سامانه ستاد ایران به عهده برنده مزایده خواهد بود.
  • اخذ مجوز از ارگان­های مربوطه در زمینه فعالیت ذیربط بر عهده متقاضی بوده و این شرکت هیچ گونه تعهدی دراین خصوص ندارد. قیمت کارشناسی برای قطعه مذکور، بدون اخذ امتیازات و نصب انشعابات تعیین گردیده، و اخذ امتیازات و انشعابات برعهده برنده مزایده خواهد بود.

سهراب فیض زاده

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان آذربایجان شرقی