ایها الناس! آذربایجان قحط الرجال است؟!
ایها الناس! آذربایجان قحط الرجال است؟!
استفاده از ظرفیت های هر استان برای پیشرفت و آبادانی آن منطقه و توسعه صنعت و زیرساخت ها امری بدیهی است زیرا آسیب ها و فرصت ها را بهتر می شناسد.

اویاقلیق – محمد فرامرزی: استفاده از ظرفیت های هر استان برای پیشرفت و آبادانی آن منطقه و توسعه صنعت و زیرساخت ها امری بدیهی است زیرا آسیب ها و فرصت ها را بهتر می شناسد. چند روز قبل بود که نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با انتقاد از انتصابات مدیران غیر بومی و مدیران پروازی به این رویه اشتباه واکنش نشان داد.

حال اگر آن مدیر پروازی رزومه و تجربه کافی و قابل قبول نداشته باشد قوز بالای قوز است!

شنیده ها حاکی از آن است که امروز کامیار خشایار به عنوان مدیرعامل شرکت موتوژن منصوب شده است. با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه میشویم که بزرگترین شرکتی که ایشان در آن مسئولیت داشته، شرکت پارس میللنگ است ( شرکتی با ۱۰۰ نفر کارگر) که متعلق به یک سرمایه گذار ساکن در آمریکاست!

بر این اساس در سایه غفلت (تعمدی یا غیر تعمدی) بعضی از مسئولان این شرکت بزرگ قدم در جاده مرگ گذاشته است، لذا به عنوان نماینده افکار عمومی خواستار شفاف سازی مدیران بالادستی این شرکت هستیم که در ادامه به برخی از آنها اشاره میشود:

۱- آیا منطقه آذربایجان مدیر توانمندی در حد ایشان ندارد؟ یا اینکه معیار انتصابات مدیرعاملان وابستگی به کانونهای قدرت است؟
۲- آیا کامیار خشایار زمینه فعالیت شرکت موتوژن را میداند؟ آیا سنخیتی بین فرآیند ساخت میللنگ با پمپ وجود دارد؟
۳- آیا مدیرعامل شرکتی با ۱۰۰ نفر کارگر توانایی مدیریت مجموعه عظیمی مانند موتوژن را دارد؟
۴- آیا افرادی در پی انتقال تکنولوژی شرکت موتوژن و سرقت اطلاعات بزرگترین تولیدکننده الکتروموتورهای صنعتی خاورمیانه به خارج از کشور را دارد؟