واکنش رییس دانشگاه تبریز به افزایش ۴ برابری شهریه ها
واکنش رییس دانشگاه تبریز به افزایش ۴ برابری شهریه ها
رییس دانشگاه تبریز در واکنش به اعتراض دانشجویان این دانشگاه به افزایش ۴ برابری متوسط شهریه ها، از بررسی موضوع توسط مسوولان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش اویاقلیق؛ رییس دانشگاه تبریز در واکنش به اعتراض دانشجویان این دانشگاه به افزایش ۴ برابری متوسط شهریه ها، از بررسی موضوع توسط مسوولان این دانشگاه خبر داد.

صفر نصرالله زاده در گفتگو با اویاقلیق، ضمن تایید افزایش صورت گرفته در شهریه واحدهای درسی دوره های شبانه این دانشگاه گفت: به دنبال اعتراض دانشجویان به افزایش شهریه ها، با تشکیل کار گروهی ویژه، موضوع در دستور کار مسوولان دانشگاه تبریز قرار گرفت و بررسی های جدید در راستای پاسخگویی به این اعتراض ها در حال انجام است تا فشار مضاعفی بر دانشجویان تحمیل نشود.

رییس دانشگاه تبریز در عین حال افزود: هفته آینده و پس از جمع بندی نتیجه بررسی ها، تصمیمات جدید به اطلاع دانشجویان عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است، طی روزهای گذشته، پیام های بسیاری از سوی دانشجویان رشته های تحصیلی مختلف دوره های شبانه دانشگاه تبریز به تحریریه اویاقلیق رسیده بود که طی آن، دانشجویان از افزایش ناگهانی و حتی ۴ برابری شهریه ها خبر داده و برخی نیز از تصمیم خود برای انصراف خبر داده بودند.