مجموعه ورزشی صائب تبریزی و سالن ورزشی اکسیژن به بهره برداری رسید
مجموعه ورزشی صائب تبریزی و سالن ورزشی اکسیژن به بهره برداری رسید
با حضور مدیران استانی و شهری، مجموعه ورزشی صائب تبریزی و سالن چندمنظوره ورزشی اکسیژن توسط شهرداری منطقه ۲ به بهره برداری رسید.

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز در مراسمی با حضور مدیران استانی و شهری مجموعه ورزشی صائب تبریزی کوی دادگستری و سالن چندمنظوره ورزشی تحت عنوان اکسیژن در محله ائل گلی افتتاح شد.

مجموعه ورزشی صائب تبریزی شامل زمین مینی فوتبال استاندارد، زمین والیبال و بسکتبال و سالن چندمنظوره ورزشی اکسیژن که به منظور توزیع عادلانه امکانات ورزشی برای نوجوانان و جوانان احداث شده افتتاح شد.

چهار مجموعه ورزشی تا خرداد آینده در منطقه ۲ به بهره‌برداری می‌رسد 

شهردار منطقه ۲ تبریز از آماده‌سازی و افتتاح چهار مجموعه ورزشی دیگر تا خرداد سال آینده در سطح این منطقه خبر داد.

موسی علی‌پور زنوزی در آیین بهره‌برداری از مجموعه ورزشی چند منظوره صائب تبریزی به عنوان نخستین زمین مینی فوتبال استاندارد در شمالغرب کشور، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های کلان شهردار و حمایت‌های شورای اسلامی شهر تبریز، امسال در تبریز شاهد احداث چند پروژه ورزشی خواهیم بود.

وی ادامه داد: در این راستا امروز اولین پروژه ورزشی شهرداری منطقه ۲ در کوی دادگستری و همچنین سالن بدنسازی و استخر باشگاه اکسیژن افتتاح می‌شود.

علی‌پور با بیان اینکه مجموعه ورزشی صائب تبریزی در یک زمین متروکه احداث شده است، گفت: بعد از رفع معارضین و با دستور شهردار تبریز، بالغ بر چهار میلیارد تومان برای چمن مصنوعی، کفپوش، رختکن، اتاق مدیریت، زیباسازی، نورپردازی و … هزینه شده که امروز تقدیم شهروندان فهیم شهر تبریز می‌شود.

شهردار منطقه ۲ تبریز همچنین از احداث چهار مجموعه ورزشی تا هفت ماه آینده خبر داد و افزود: هم اکنون این نوید را می‌دهیم که با دستور شهردار و پشتیبانی اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز، تا خرداد آینده چهار پروژه ورزشی دیگر شامل دو سالن بدنسازی، یک زمین اسکواش و یک زمین ورزشی چند منظوره در سطح منطقه ۲ به بهره‌برداری می‌رسد.