بازگشت تراکتور به مثلث قهرمانی
بازگشت تراکتور به مثلث قهرمانی
تیم فوتبال تراکتور با برتری قاطع سه بر صفر برابر نساجی در یادگار امام (ره)، 15 امتیازی شد و با صعود به رده سوم جدول، مجددا به جمع تیم های بالانشین و مثلث قهرمانی بازگشت.

اویاقلیق: تیم فوتبال تراکتور با برتری قاطع سه بر صفر برابر نساجی در یادگار امام (ره)، ۱۵ امتیازی شد و با صعود به رده سوم جدول، مجددا به جمع تیم های بالانشین و مثلث قهرمانی بازگشت.

دیدار فیزیکی، درگیرانه و جذاب تراکتور و نساجی در نیمه اول با یک گل بحث برانگیز به سود تراکتور به پایان رسید.

دو تیم در ابتدا به خوبی یک‌دیگر را کنترل کرده و نساجی فضای لازم را برای بازی سازی به تراکتور نداد اما با گذشت زمان و از اواسط ۴۵ دقیقه اول، تراکتور بر جریان بازی سوار شد و و روی یکی از این همین نفوذها موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.

این گل در ابتدا آفساید اعلام شد ولی بعد از مشورت داور با کمک داور، پذیرفته شد، جو بازی برای لحظاتی متشنج شده و رحمتی قصد خارج کردن تیمش را داشت اما این قائله خاتمه و بازی ادامه پیدا کرد. در ادامه دو تیم هرچه زدند به در بسته خورد و نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

نیمه دوم را تراکتوری ها همانند نیمه اول با برتری کامل بر حریف آغاز کردند، تغییرات خمز در ترکیب این تیم نیز به هجومی تر شدن تی تی ها کمک کرد تا در نهایت روی پاس دیدنی آلوز و نفوذ محمد نادری، عارف رستمی در موقعیت گل قرار بگیرد. رستمی در این صحنه، توپ ارسالی نادری را در دهانه دروازه به گل دوم تراکتور تبدیل کرد تا شاگردان خمز با خیالی آسوده تر و اندخته دو برابری بازی را ادامه دهند.

دقایقی بعد، ارسال کرنر دقیق و دیدنی آلوز در ادامه بازی، روی سر شجاع خلیل زاده، مدافع پیش تاخته تراکتور نشست تا  کاپیتان تی تی ها گل سوم تراکتور را درون دروازه نساجی قرار دهد.

در شرایطی که بازی با همین نتیجه در جریان بود، درگیری ریکاردو آلوز، با فرشید اسماعیلی و شیطنت و موذی گری بازیکن نساجی، منجر به اخراج مهندس تراکتور در دقایق پایانی شد تا تراکتور علاوه بر ادامه دقایق پایانی با یک یار کم تر، برای بازی حساس هفته دهم خود برابر استقلال تهران، از در اختیار داشتن آلوز محروم شود.

تراکتور با این تنتیجه، ۱۵ امتیازی شد تا بار دیگر علاوه بر رسیدن به رتبه سوم جدول، به مثلب مدعیان قهرمانی بازگردد.