شادی برزیلی؛ از اهواز تا تبریز!
شادی برزیلی؛ از اهواز تا تبریز!
یک ضربه سر هوشمندانه داخل محوطه شش قدم و تمام، شگردی است که گوستاوو همیشه همراه خود دارد.

اویاقلیق: ضربه سر هوشمندانه داخل محوطه شش قدم، شگردی است که او همیشه همراه خود دارد.

در مورد لوئیز گوستاوو، وینگر برزیلی صحبت می‌کنیم که یک گل هوشمندانه و حسابگرانه برای تیمش به ثمر رساند تا تراکتور با ۶ امتیاز روند صعود خود را در جدول حفظ کند.

بعد از شروع ضعیف شاگردان خمس در لیگ در دو بازی سخت مقابل پرسپولیس و سپاهان، تراکتور در دو بازی متوالی موفق به پیروزی مقابل مس رفسنجان و استقلال خوزستان شد و در حال حاضر با ۶ امتیاز به رده ششم جدول صعود کرده است. آنها در هفته آینده در تهران مقابل هوادار بازی خواهند کرد و در شرایطی به تعطیلات می‌روند که نمایش امروزشان مثل بازی قبلی سزاوارانه و مستحق پیروزی بود.

در این بین لوئیز گوستاوو که هنوز در این فصل اصطلاحا هنوز راه نیفتاده بود، نقش خاصی در این برد داشت تا با تغییرات تاکتیکی خمس در نیمه دوم و حضورش در گوشه راست، موفق شد از پاس طلایی ریکاردو بهترین استفاده را ببرد و تک گل این مسابقه را وارد دروازه فرزین گروسیان کند.

این یک گل به موقع، امیدبخش و حال خوب کن برای همه تراکتوری‌هایی بود که با نگرانی این بازی را تعقیب می‌کردند و شاید اگر این بازی با تساوی بدون گل به پایان می‌رسید، تراکتور با افسردگی و غم وارد تعطیلات می‌شد اما حالا حال تیم خوب است و آنها امیدوارانه به ادامه لیگ فکر می‌کنند. آن هم بعد از یک فصل نقل و انتقالات طوفانی و تیمی که بازی به بازی بهتر شده و دارد خودش را می‌سازد.

این شادی که با حضور همه بازیکنان تراکتور و با چهره ناباورانه گوستاوو انجام می‌شد، بهترین پایان برای تراکتور قبل از اولین وقفه لیگ بود.