غول خفته بیدار شد!
غول خفته بیدار شد!
اویاقلیق: تیم فوتبال تراکتور با پیروزی ارزشمند برابر استقلال خوزستان در بازی معوقه هفته سوم، هم ۶ امتیازی شد و هم ۶ پله در جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.

اویاقلیق: تیم فوتبال تراکتور با پیروزی ارزشمند برابر استقلال خوزستان در بازی معوقه هفته سوم، هم ۶ امتیازی شد و هم ۶ پله در جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.

این بازی موقعیت های پرتعدادی داشت و دو تیم چندین مرتبه تا آستانه گلزنی پیش رفتند که درخشش دروازبانان و بی دقتی مهاجمان مانع این اتفاق شد.

تراکتور که برنامه ویژه ای برای ارسال روی دروازه خوزستانی ها داشت چندین مرتبه از این طریق خلق موقعیت کرد گروسیان به خوبی موقعیت های این تیم را مهار کرد اما در نهایت گوستاوو با یک ضربه سر چکشی و حرفه ای قفل دروازه استقلال را باز کرد.

تیم فوتبال استقلال خوزستان از کانال های کناری به ویژه سمت راست تراکتور حملات پرتعدادی تدارک دید اما تصمیمات عجولانه و بی دقتی بازیکنان این تیم باعث شد به گل ختم نشود و در دقایق پایانی بازی شکست بخورند.

پیروزی مقابل استقلال خوزستان، تراکتور را به شکلی عجیب وارد شش تیم بالای جدول کرد.

این به معنای پایان بحران و بالا رفتن پرچم سفید در تبریز است. رسیدن به جمع شش تیم بالای جدول، کاملا اوضاع را برای تراکتور تغییر داد و این تیم از سه شکست مقابل سپاهان، پرسپولیس و الشارجه فاصله می‌گیرد و به سوی ادامه لیگ برتر می‌رود.

نکته جالب اینکه تراکتور بعد از این بازی ۵ دیدار با تیم‌های میانه‌جدولی و غیرمدعی خواهد داشت که دور از انتظار نخواهد بود همه حریفان را شکست دهد و ۱۵ امتیاز از این دوره جذاب به دست بیاورد. در واقع پاکو خمس فرصت این را دارد تا با پیروزی در دیدارهای باقی مانده، خط و نشان خاصی برای رقبای بالانشین و صدر جدول بکشد!.

البته در سایر موضوعات تراکتور به آرامش نسبی رسیده و برد خوب برابر استقلال خوزستان کاری کرد تا این تیم کاملا حواشی و مشکلات را پشت سر بگذارد و به روزهای هیجان انگیز پیش رو لبخند بزند. البته پاکو با اخم و جدیت همیشگی به استقبال ساختن این خنده پیش می‌رود.