اولین زمین فوتبال ساحلی تبریز افتتاح شد
اولین زمین فوتبال ساحلی تبریز افتتاح شد
در جریان بازدید میدانی سی و هشتمین قرار خدمت شهرداری تبریز، اولین زمین فوتبال ساحلی تبریز با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار تبریز، معاونان ستادی و مدیران منطقه ۶ تبریز افتتاح شد.

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، اولین زمین فوتبال ساحلی با ابعاد یک هزارو ۲۹۰ متر و اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این زمین به صورت چند منظوره و برای ورزش های فوتبال ساحلی، کشتی، کبدی و والیبال آماده سازی شده است.

این زمین چند منظوره ساحلی که با آیین‌نامه‌ها و استانداردهای بین المللی مطابقت دارد برای اولین بار در تبریز در راستای رفاه حال شهروندان، توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز در پارک قوناخلارباغی اجرا و به بهره برداری رسید.

همچنین در بازدید دیگری که در قالب هشتمین قرار خدمت از دور چهار قرارهای خدمت شهرداری تبریز در حوزه منطقه ۶ انجام یافت، شهردار تبریز بر نصب روزشمار برای پروژه ساختمان آتش نشانی در بلوار شهید بابایی تاکید کرد.

این ایستگاه با یک هزارو ۶۰۰ متر عرصه و ۶۰۰ متر زیربنا در یک طبقه در حال اجراست که فاز نخست آن تا دو ماه آینده تکمیل می شود.

اعتبار اولیه برای این پروژه هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

هدف از احداث ایستگاه آتش نشانی در جاده فرودگاه ایجاد فضای ایمن برای شهروندان و اهالی کسب و کار در سطح حوزه شهرداری منطقه ۶ است.