“پورحمیدی” جای اخباری را گرفت
“پورحمیدی” جای اخباری را گرفت
دروازه‌بان آلومینیوم اراک که با نمایشی درخشان در این تیم به تیم ملی دعوت شده بود، در فصل آتی با پیراهن تراکتور در لیگ حاضر خواهد شد.

در شرایطی که گفته می‌شد حسین پورحمیدی که سابقه حضور‌ در استقلال را در کارنامه دارد، یکی از گزینه‌های آبی‌پوشان برای لیگ بعدی خواهد بود، با نظر تراکتور او بار دیگر به تراکتور بازگشت.

پورحمیدی که فصل گذشته نمایشی درخشان در آلومینیوم اراک داشت و به واسطه آن به تیم ملی نیز دعوت شده، به عنوان یکی از نقل و انتقالات ویژه این فصل شناخته می‌شد.

گلر شماره یک آلومینیوم اراک که با ۱۷ کلین‌شیت یکی از برترین دروازه‌بانان فصل بیست و دوم لیگ برتر محسوب می‌شد، با توجه به قراردادش با تراکتور که به عنوان قرضی طی فصول اخیر در استقلال و آلومینیوم حضور داشت، اکنون با توجه به نمایش درخشان خود بار دیگر به تبریز باز خواهد گشت و این بار پیراهن شماره یک را در اختیار خواهد گرفت.

باشگاه تراکتور دقایقی پیش در راستای خریدهای پر سر و صدای این فصل خود، از پورحمیدی نیز رونمایی کرد و برای حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا که در مرحله پلی‌آف باید به جنگ رقبا برود، روی این گلر حساب ویژه‌ای باز کرده است.

با حضور پورحمیدی در تراکتور باید دید اکنون وضعیت محمدرضا اخباری چه خواهد شد و این باشگاه چه تصمیمی برای گلر فیکس فصل گذشته‌اش خواهد گرفت.