انتقال “جنگ قدرت” از اتاق تبریز به “اتاق ایران”!
انتقال “جنگ قدرت” از اتاق تبریز به “اتاق ایران”!
کاندیداتوری سه چهره شاخص اتاق تبریز برای شرکت در انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران، با توجه به حلقه همیشه بسته این اتاق در ممانعت از ورود فردی غیر از دایره قدرت حاکم در راس اتاق ایران، چیزی در حد خودزنی و آبروریزی محتمل برای این سه چهره و حوزه اقتصادی آذربایجان شرقی نیست.

اویاقلیق: کاندیداتوری سه چهره شاخص اتاق تبریز برای شرکت در انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران، با توجه به حلقه همیشه بسته این اتاق در ممانعت از ورود فردی غیر از دایره قدرت حاکم در راس اتاق ایران، چیزی در حد خودزنی و آبروریزی محتمل برای این سه چهره و حوزه اقتصادی آذربایجان شرقی نیست.

به گزارش “اویاقلیق”، خیز یونس ژائله، احد عظیم زاده و صمد حسن زاده برای تصاحب ارکان هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق ایران را، جدای از این که اشتباهی تاکتیکی و تصمیمd مضحک قلمداد می شود، باید از منظر رقابت پنهانی ارزیابی کرد که همواره میان این سه فرد برقرار بوده و هیچ یک را راضی به کوتاه آمدن در جنگ قدرت و ریاست بر اتاق تبریز نکرده است!

هجوم ناشیانه سه گانه تجار ارشد تبریز برای ورود به انتخابات اتاق تبریز، از هم اکنون تکلیف رقابت نمایندگان اقتصاد و تجارت تبریز با دیگر رقبا را روشن می کند، آنجا که نفس حضور سه کاندیدا، عملا علاوه بر شکست آراء، به اتحاد هرچه بیشتر رقبای دیگر برای از دور خارج کردن تبریزی ها دامن خواهد زد و به تکرار تجربه شکست دور قبل ژائله خواهد انجامید.

این که سه غول پر ادعای تجاری، اقتصادی و بازرگانی تبریز، نتوانسته اند برای افزایش شانس رای آوری تبریز روی یک گزین واحد اجماع کنند و رقابت های درون استانی خود در انتخابات اتاق تبریز را به عرصه انتخابات اتاق ایران کشانده اند، خود گویای اختلاف و زاویه های پیدا و پنهان میان این افراد است، اختلافاتی که بی تردید به ضرر اتاق تبریز نیز خواهد بود.