انتقاد از بی مسوولیتی معاونت درمان علوم پزشکی/ استمداد بیماران هموفیلی استان از رهبر انقلاب!
انتقاد از بی مسوولیتی معاونت درمان علوم پزشکی/ استمداد بیماران هموفیلی استان از رهبر انقلاب!
جمعی از بیماران هموفیلی استان، در اعتراض به تعطیل تنها درمانگاه تخصصی هموفیلی و بلاتکلیفی بیماران، با ارسال نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری، از معظم له استمداد کردند.

اویاقلیق: جمعی از بیماران هموفیلی استان، در اعتراض به تعطیل تنها درمانگاه تخصصی هموفیلی و بلاتکلیفی بیماران، با ارسال نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری، از معظم له استمداد کردند.

به گزارش “اویاقلیق” در این نامه که نسخه ای از آن در اختیار بیداری آدربایجان قرار گرفته است، بیماران هموفیلی استان با انتقاد از تعطیلی تنها درمانگاه تخصصی ویژه این گروه از بیماران خاص در بیمارستان شهید قاضی طباطبایی و ارجاع بیماران مراجعه کننده، به بیمارستان اسد آبادی، از رهبر انقلاب و دیگر مسوولان کشوری و استانی خواسته اند نسبت به رفع بلاتکلیفی موجود اقدام جدی صورت دهند.

در بخشی از این نامه، امضاکنندگان با انتقاد از فشار و نقش آفرینی کانون هموفیلی استان در انتقال بخش هموفیلی به بیمارستان اسدآبادی، خاطرنشان کرده اند: این اقدام نعجب برانگیز درحالی صورت گرفته است که هیچگونه امکاناتی در بیمارستان اسدآبادی برای ارائه خدمات بهتر به بیماران وجود ندارد.

در بخش دیگری از این نامه همچنین، از کوتاهی و بی توجهی معاونت درمان علوم پزشکی تبریز در بلاتکلیفی بیماران هموفیلی انتقاد شده است.