آقای ناظمی، خانه سازمانی را تخلیه کنید!
آقای ناظمی، خانه سازمانی را تخلیه کنید!
باوجود گذشت 5 ماه از خروج سید قاسم ناظمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد سابق آذربایجان شرقی از این اداره کل، خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد که وی، تاکنون حاضر به تخلیه و تحویل خانه ویلایی سازمانی واقع در کوی اطباء تبریز نشده و همچنان در این واحد سکونت دارد.

اویاقلیق: باوجود گذشت ۵ ماه از خروج سید قاسم ناظمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد سابق آذربایجان شرقی از این اداره کل، خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد که وی، تاکنون حاضر به تخلیه و تحویل خانه ویلایی سازمانی واقع در کوی اطباء تبریز نشده و همچنان در این واحد سکونت دارد.

ناظمی درحالی از تخلیه این منزل نسبتا لاکچری و البته سازمانی متعلق به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خودداری می کند که برابر نرخ روز، اجاره بهاء چنین واحد مسکونی، آن هم در بهترین نقطه شهری تبریز، بالغ بر ۵۰ میلیون تومان است و تداوم «ویژ خواری و مفت نشینی» مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در چنین ساختمانی، از عجایب مدیریتی این روزهای تبریز به شمار می رود.

این که چرا و بر اساس کدام مصالح و چشم پوشی های غیرقابل توجیه، مسوولان ارشد استان، مدیرکل فعلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حتی نهادهای نظارتی، در قبال تداوم خوش نشینی جناب ناظمی، سکوت کرده اند و یا از تداوم چنین مفت نشینی بی اطلاع هستند، موضوعی است که دقیقا باید توجه مدیریت ارشد استان و امام جمعه محبوب تبریز بدان جلب شود!