“بهتاج” در یک قدمی باشگاه مس سونگون/ خطیبی در راه تیم ملی امید!
“بهتاج” در یک قدمی باشگاه مس سونگون/ خطیبی در راه تیم ملی امید!
بنا بر اخبار رسیده به تحریریه اویاقلیق، "ایوب بهتاج"، مدیرعامل چندماهه "تراکتور" و مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان، به زودی جایگزین رسول خطیبی در راس باشگاه مس سونگون خواهد شد.

اویاقلیق: بنا بر اخبار رسیده به تحریریه اویاقلیق، “ایوب بهتاج“، مدیرعامل چندماهه “تراکتور” و مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان، به زودی جایگزین رسول خطیبی در راس باشگاه مس سونگون خواهد شد.

به گزارش “اویاقیلق”، تغییرات مدیریتی در باشگاه مس سونگون درحالی کلید خورده است که همچون یک سال قبل،”معصومه پاشایی بهرام”، نماینده مرند و جلفا، نقش محوری و اصلی در تعیین مدیرعامل جدید مس سونگون ایفا می کند و این بار به دنبال سرمایه گذاری روی ایوب بهتاج است!

این تغییرات درحالی صورت می گیرد که گفته می شود، “رسول خطیبی”، مدیرعامل فعلی باشگاه مس سونگون و مهره نزدیک به معصومه پاشایی، ساک خود را به مقصد سرمربیگری تیم ملی امید بسته است!

ایوب بهتاج در حالی به تازه ترین مهره شطرنج نماینده مرند و جلفا تبدیل شده است که عملکردی ضعیف در دوران تصدی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی داشته و از طرف دیگر، دوران مدیرعاملی او در باشگاه تراکتور، به دلیل برخی مشکلات و ناکارآمدی های مدیریتی که طرح شکایت های متعدد در فیفا، مهم ترین آن بود، به چند ماه نکشید و با حکم برکناری زنوزی مواجه شد.