فعالیت چند بعدی شهردار تبریز، عامل رضایت مردم
فعالیت چند بعدی شهردار تبریز، عامل رضایت مردم
نائب رئیس کمیسیون ورزش و جوانان و کمیسیون تحقیق، نظارت، ارزیابی و حقوقی شورای شهر تبریز گفت: شهردار تبریز به صورت چند جانبه در تمامی حوزه های مرتبط با مدیریت شهری عمل کرده و با کسب نتیجه ی رضایت بخش، نظرات مثبت مردم را در کارنامه ی خود ثبت کرده است.

بیداری آذربایجان: حکیمه غفوری با اعتقاد به عملکرد چشمگیر یعقوب هوشیار در مدت ۴ ماه خدمت اش گفت: بازخورد فعالیت شهردار می بایست از سوی مردم ارائه شود که خوشبختانه از سوی مردم نظرات مثبت و رضایت بخش را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: شهردار تبریز فعالیت تک بعدی نداشته و در زمینه های مختلف اعم از خدمات محله ای، عمرانی، فرهنگی، شهری، پیشرفت پروژه های نیمه تمام، عملکرد مثبتی را از خود به نمایش گذاشت و چند جانبه عمل نمود.

غفوری افزود: مهم ترین اتفاقی که در این ۴ ماه افتاد و منجر به رضایت بیشتر مردم شد، ملاقات های مردمی شهردار است که هر هفته برگزار می شود و جناب شهردار بطوری مستقیم در پرونده های شهرسازی ورود پیدا می کنند و عمده توان خود را در حل بسیاری از مشکلات مردم نظیر پروانه ساخت، مجوز و … به کار می برند.

غفوری ضمن اظهار رضایت شخصی خود از عملکرد ۴ ماهه شهردار گفت: امید است ایشان در روزهای آینده عملکرد چشمگیرتری از خود نشان دهد؛ هر چند همه می دانیم در آغاز کار برخی مسائل از جمله بحث نیروی انسانی مانع ارائه بهتر خدمات می شود و امیدواریم با برنامه ریزی دقیق از سوی جناب هوشیار بازخورد بهتری را از فعالیت ایشان شاهد باشیم.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به قرار گیری در ایام آغاز کار نمی توان نمره ی دقیقی به ایشان داد اما از نظر بنده، برای فعالیت ۴ ماهه ی شهردار نمره ی ۱۸ از ۲۰ را می توان در نظر گرفت که ممکن است در روزهای آتی این نمره کمتر یا بیشتر شود.