تراکتور ، آلومینیوم / هواداران این هفته فقط برد میخواهند
تراکتور ، آلومینیوم / هواداران این هفته فقط برد میخواهند
تیم فوتبال تراکتور فردا در اراک به مصاف آلومینیوم خواهد رفت تا بلکه بتواند اولین برد خود را کسب کند.

بیداری آذربایجان – سجادقربانی: هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی فردا با ۷ بازی برگزار خواهد شد که تراکتور تحت هدایت قربان بردیف در اراک مهمان تیم آلومینیوم خواهد بود، هفته ای که سرمربی روس تراکتور طی هفته های گذشته قول داده بود هواداران تراکتور واقعی را از هفته پنجم خواهند دید.

تراکتور در حالی به اراک سفر میکند که در ۴ هفته گذشته تنها با کسب ۲ امتیاز در رده ۱۵ جدول رده بندی قرار گرفته و اصلا شرایط خوبی ندارد، اما انتظار میرود بعد از مدت ها شاهد پیروزی تراکتور، شادی پرشورها و بازگشت این قطب بزرگ فوتبال ایران به روزهای خوب باشیم.

در طرف مقابل تیم فوتبال آلومنیوم نیز با کسب ۴ امتیاز از ۴ بازی دو رده بالاتر از تراکتور قرار دارد و در اندیشه صعود چند پله ای در جدول با کسب یک برد خانگی است.

این دیدار در حالی فردا دوشنبه از ساعت ۱۹ آغاز میشود که چشم امید پرشورها همگی به این بازی و کسب اولین ۳ امتیاز فصل تیم مورد علاقه شان هست، پرشورهایی که همگی یک صدا حمایت همه جانبه خود را از بردیف و تیم تراکتور جهت بازگشت به روزهای اوج اعلام کرده اند.

لازم ذکر است با توجه به صادر شدن آی تی سی کاوه رضایی فوق ستاره تیم تراکتور و خرید جدید این تیم، انتظار میرود قربان بردیف از مهاجم تیمش برای دقایقی در این بازی استفاده کند.