ستوده نژاد: در صورت منع قانونی، حضرتیان باید استعفا دهد!
ستوده نژاد: در صورت منع قانونی، حضرتیان باید استعفا دهد!
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از الزام به استعفا رییس ورزش و جوانان ورزقان از هیات مدیره باشگاه مس سونگون حضرتیان در صورت وجود منع قانونی مسوولیت و اشتغال دوم حضرتیان خبر داد.

بیداری آذربایجان: “حبیب ستوده نژاد” در واکنش به خبر منتشر شده در “اویاقلیق”، طی گفت و گوی اختصاصی، با اعلام این مطلب افزود: به محض انتشار این خبر، شخصا صبح امروز طی نامه ای رسمی به معاونت حقوقی وزارت ورزش، موضوع اشتغال همزمان آقای حضرتیان در اداره ورزش و جوانان ورزقان و باشگاه مس سونگون را مورد استعلام قرار داده ام و طی یکی، دو روز آینده نسبت به این موضوع اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به این که عضویت رییس اداره ورزش و جوانان ورزقان در باشگاه مس سونگون، در دوره قبلی مدیریت اداره کل و قبل از تصدی من انجام گرفته افزود: در صورت اعلام پاسخ رسمی وزارت ورزش مبنی بر ممنوعیت اشتغال همزمان آقای حضرتیان، وی باید از عضویت هیات مدیره باشگاه مس سونگون استعفا دهد و موارد مربوط به انتفاع های احتمالی ایشان نیز برابر قانون مورد تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

وی در خاتمه با قدردانی از حساسیت و پی گیری پایگاه خبری اویاقلیق، اطمینان داد که در دوره فعلی مدیریت ورزش و جوانان استان، شفافیت و پاسخگویی محور اصلی فعالیت و برنامه های این اداره کل خواهد بود.