تداوم “مانع زایی های ” شرکت برق آذربایجان !
تداوم “مانع زایی های ” شرکت برق آذربایجان !
این اتفاق در حالی رخ می دهد که شرکت برق همواره یک پای ثابت در اخذ عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجائی بوده است!

به گزارش بیداری آذربایجان، تصویر نشان دهنده ی یکی دیگر از بی توجهی های یک در هزار شرکت برق آذربایجان نسبت‌به جابجایی تیر برق باقی مانده در وسط خیابان تازه تعریض شده ی مجاور بیمارستان کودکان در ششگلان است اما نظر بر اینکه گزارش های متعدد قبلی موارد مشابه مورد اعتناء مدیریت شرکت فوق الذکر واقع نشده است فلذا زیاد امیدی برای انجام این وظیفه ی بدیهی نیز جهت “مانع زدایی ها ” وجود ندارد ، فقط امیدواریم کمیته ی امداد زحمت رفع سد معبر و جابجایی صندوق صدقات را تقبل نماید تا احیانا در تصادف و ایجاد خسارت برای شهروندان سواره و پیاده شریک جرم نشود !
شرکت برق هم با این همه بی مبالاتی ها در انجام وظایف پیش پا افتاده در گوشه و کنار و مرکز کلان شهر تبریز که به هر دلیل حیرت آوری همچون اکثر ادارات اعم از کارآمد و ناکارآمد همواره یک پای ثابت در اخذ عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجائی بوده است ، خودش داند و خدایش و کمی هم مدیریت ارشد استان و فرماندار و آن بالایی های مسوول !

تصویری دیگر از عدم “ مانع زدایی های „ شرکت برق تبریز در خیابان موسوم به قطران شمالی واقع در‌ روبروی‌کلانتری ۱۳ ضلع جنوبی چای کنار جنب‌ فنی حرفه ای ! عروس‌رفته گل بچینه !