پاشایی از دسترس خارج شد!
پاشایی از دسترس خارج شد!
پیگیری های رسانه های محلی از معصومه پاشایی، نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در رابطه با عدم انتخاب مدیرعامل منطقه آزاد ارس، هنوز بی پاسخ مانده است.

به گزارش بیداری آذربایجان، در پی اظهارات نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مبنی بر عدم باز شدن گره انتخاب مدیر عامل منطقه آزاد ارس که دیروز در خطبه های نماز جمعه مطرح شد و امام جمعه تبریز خواستار انتخاب سریع مدیرعامل این منطقه قبل از سفر رئیس جمهور به استان شد، پیگیری برخی از رسانه های محلی برای واکاوی ماجرا و پشت پرده این اتفاق بارها با معصومه پاشایی، نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی تماس گرفت اما پاسخی از وی دریافت نشد.

موضوع انتخاب مدیرعامل برای منطقه آزاد ارس بارها مطرح شده ولی تاکنون فرجی در رابطه با انتخاب فرد مناسب و بومی نشده است و البته شائباتی نیز در فضای مجازی مبنی بر اینکه پاشایی، این نماینده مجلس باعث عدم انتخاب است نیر مطرح شده و دلیل پیگیری های رسانه ها نیز از وی به همین دلیل بوده است.

شایسته است این نماینده مجلس جهت تنویر افکار عمومی و پاسخ به مطالبات و شائبات مطرح شده با رسانه های بومی همکاری کرده و از عدم انتخاب مدیرعامل برای این منطقه حساس در آذربایجان شرقی، بگوید.

انتهای پیام/