چه کسی از مالکان فاز دو خاوران سوءاستفاده می کند؟
چه کسی از مالکان فاز دو خاوران سوءاستفاده می کند؟
تجمع جمعی از مالکان فاز دو شهرک خاوران در دفتر شهردار تبریز که روز گذشته صورت گرفت، فارغ از واقعیت های اصلی مشکلات موجود در این منطقه، حکایت از نقش آفرینی افرادی خاص در شکل گیری چنین تجمع های مشکوک و سوءاستفاده از مالکان معترض این شهرک دارد!

بیداری آذربایجان: این تجمع درحالی رخ داده است که همین گروه، پیش از این نیز با میدان داری و نقش آفرینی چند فرد خاص، با حضور در نمازجمعه تبریز و با در دست گرفتن پلاکاردهای قدردانی از عباس رنجبر، شهردار معزول تبریز، از وی بابت حل مشکلات فاز دو شهرک خاوران قدردانی کرده و به دنبال قهرمان سازی از شهردار سابق بودند.

سوالی که در این میان مطرح است این که، اگر مشکلات فاز دو خاوران، مرتفع نشده بود، نمایش مضحک قدردانی از شهردار سابق آن هم در حاشیه نماز جمعه، با چه هدف و نیتی و تحت تاثیر کدام سفارش ها و برنامه ریزی های خاص در ایام استیضاح وی طراحی شده بود؟

سوال دیگر این که، تحریک و بسیج طیفی از مردم برای تجمع در دفتر سرپرست شهرداری، با محوریت همان افراد خاص که در تطبیق تصاویر و فیلم های هر دو تجمع قابل تشخیص می باشد، امروز با کدام اهداف و اغراض مسموم و مشکوک صورت می گیرد؟

به نظر می رسد ورود نهادهای نظارتی و بررسی ابعاد این دو ماجرا، بهتر بتواند زمینه ساز شفافیت بیش از پیش در خصوص این قبیل تجمعات و تحرکات خارج از عرف و قاعده گردد.