عفت و حریم عاطفی بین کارمند زن و مرد حفظ شود!
عفت و حریم عاطفی بین کارمند زن و مرد حفظ شود!
مدیر حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین علیه السلام تبریز گفت: خواهران عزیز اگر بخواهند فاطمی زندگی کنند و حضور پاکی در اجتماع داشته باشند باید مواظب باشند خدایی ناکرده روابط اداری با روابط عاطفی جابجا نشود. احترام به همکاران مهم است اما قلب شما جای خانواده تان است. شما اگر مدافع حریم قلب خود نباشید مطمئنا خانواده شما و همکاران تان از هم خواهد پاشید و این در ادبیات و قاموس فاطمیون جایی ندارد.

بیداری آذربایجان: حجت الاسلام والمسلمین روح الله بجانی مدیر حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین علیه السلام تبریز در مراسمی که بمناسبت هفته مادر، میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و تولد حضرت امام خمینی ره توسط اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی برگزار می شد ، با اشاره به عظمت مقام حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: حضرت فاطمه سلام الله علیها الگوی حضرت مهدی آن صاحب عصر (عج) است . ایشان حجت خدا بر ائمه علیهم السلام هستند. چنانچه امام حسن عسکری علیه السلام می فرمایند: نحن حجج اللّه على خلقه و جدّتنا فاطمه حجّه علینا؛ ما حجتهای خدا بر مخلوقین هستیم و جد ما حضرت فاطمه حجت بر ماست. این فرمایش با عظمت ، یک مطلب بسیار بزرگ و امتیاز ویژه ای برای بانوی اهل جنت است.

وی ادامه داد: فاطمه زهرا سلام الله علیها آنقدر عظمت دارد که کفو امام علی علیه السلام است. بسیاری از دانشمندان علم کلام و تاریخ در مورد برتر بودن امام علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها دچار بگو مگو و بحث و استدلال هستند. یعنی فاطمه عظمتش این قدر است که شخصیت بی بدیلی همچون امیرالمومنین علیه السلام هم سطح ایشان است و صحبت از این است که علی برتر است یا فاطمه.

مدیر حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین علیه السلام تبریز ادامه داد: اینکه حضرت زهرا سلام الله علیها الگوی حضرت حجت است این چیز کمی نیست چراکه فاطمه با هیچ ظالمی بیعت نکرد.

عضو شورای شورای مشورتی حوزه های علمیه استان با اشاره به الگو بودن حضرت زهرا سلام الله علیها برای همه خصوصا بانوان گفت: اگر زندگی حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها را بررسی کنیم در سه بعد می توان از ایشان درس گرفت: در بعد عبادی و فردی، بعد اجتماعی و حضور در جامعه و در بعد خانواده.

وی افزود: حضرت زهرا حتی در آخرین روز عمر خود وقتی کمی حالش به خود آمد به امور خانواده رسید و بعد روحش پرواز کرد. این ها همه برای ما پیام دارد. اهمیت خانواده برای حضرت فاطمه آنقدر است که در ۸،۹ سال زندگی مشترک با امام علی علیه السلام خود روایتی زیبا از سبک زندگی مطلوب و موفق را برای همه انسان ها رقم می زند که صدها جلد کتاب هم توانایی بیان این مطالب را ندارند.
مدیر مرکز تحقیقات و پژوهشهای دفتر نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اهمیت رعایت عفت و حریم عاطفی برای بانوان کارمند گفت: خواهران عزیز اگر بخواهند فاطمی زندگی کنند و حضور پاکی در اجتماع داشته باشند باید مواظب باشند خدایی ناکرده روابط اداری با روابط عاطفی جابجا نشود. احترام به همکاران مهم است اما قلب شما جای خانواده تان است. شما اگر مدافع حریم قلب خود نباشید مطمئنا خانواده شما و همکاران تان از هم خواهد پاشید و این در ادبیات و قاموس فاطمیون جایی ندارد.
این استاد حوزه و دانشگاه در پایان با اشاره به خدمات حضرت امام خمینی ره به اسلام و ایران مظلوم گفت: عده ای با تحریف تاریخ می خواهند محمدرضا پهلوی ملعون و پدر ملعون ترش را تطهیر کنند. جنایات مستبدانه آن پدر و پسر را می خواهند از اذهان پاک کنند و آنها را خدمتگزار جلوه دهند.

وی افزود: عده ای می خواهند تا این انقلاب را از مسیر خارج کنند و در اذهان عمومی اشتباه تاریخی جلوه دهند. ما باید از عملکرد مان مواظب باشیم. عملکرد ما تنها پاسخ در مقابل این شبهه افکنی هاست. اگر خوب عمل کنیم ما مردم با انقلاب خواهند بود وگرنه خیانت و یا عملکرد اشتباه ما به نفع جنایتکاران شاهنشاهی خواهد بود.