ایلچی رشت یا دیپلمات آذربایجان؟!
ایلچی رشت یا دیپلمات آذربایجان؟!
معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان در معیت رستم قاسمی به رسانه ها گفته است : اتوبان رشت-آستارا-باکو کشورهای ایران آذربایجان و روسیه را به هم متصل می کند.

بیداری آذربایجان: معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان در معیت رستم قاسمی به رسانه ها گفته است : اتوبان رشت-آستارا-باکو کشورهای ایران آذربایجان و روسیه را به هم متصل می کند.

احداث بزرگراهی که روسیه و کشورهای بلوک شمال ایران را به خلیج فارس برساند تنها دستاورد مهم سفر باکو است و بازسازی خرابی های قره باغ با وجود آمریکا و ترکیه ای که قبل از ما در آنجا هستند وعده نسیه ای بیش نیست .

این در حالی که استان آذربایجان شرقی در زمینه صنعت ساختمان در کشور رتبه جالب توجهی ندارد و صنعت مسکن کشور نیز نه تنها توان لازم برای این کار را ندارد بلکه خود وزارت راه و شهرسازی کشور می خواهد نهضت ملی مسکن را به چینی ها و ترک ها بسپارد.
در زمینه راه سازی نیز توان آذربایجان شرقی در خود کشور بسیار ضعیف است. و چینی ها یک پای ثابت پروژه های عمرانی و راهسازی ایران بوده اند.

با عنایت به اینکه در تصاویر و اخبار ، افرادی تحت عنوان انبوه سازان و شرکت های عمرانی استان جزو هیئت همراه استاندار نبوده اند و با عنایت به اخبار منتشره در رسانه های جمهوری آذربایجان باید پرسید استانداران اردبیل و آذربایجان شرقی ایلچی رشت بوده اند یا دیپلمات آذربایجان؟