امام جمعه ورزقان مرتکب عمل حرام شده‌ ! / شکایت می کنم !
امام جمعه ورزقان مرتکب عمل حرام شده‌ ! / شکایت می کنم !
دهقانی: امام جمعه‌ محترم افتراها ، تهمتها و دروغ‌هایی به بنده نسبت داده‌اند و بنده را دروغگو و قانونگذار قانون‌شکن معرفی کرده است. فارغ از اینکه ایشان مرتکب عمل حرام و جرم شده‌اند و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه بنده کرده‌اند.

بیداری آذربایجان: در پی انتشار ویدئوی سخنان جنجالی امام جمعه ورزقان علیه نماینده مردم ورزقان و خاروانا و نیز انتشار خبر ضرب و شتم نماینده ورزقان در یک مراسم عروسی طی روزهای اخیر، اللهوردی دهقانی نماینده شهرستان بیانیه ای را صادر کرده است. این بیانیه عینا به شرح زیر است:

به نام خدا

مردم شریف و قهرمان شهرستان ورزقان و آذربایجان

پس از اهداء سلام و عرض ادب محضر شما عزیزان

قرآن کریم می فرماید : «قتل الخراصون» خداوند در  قرآن کسانی را که کارشان خراصی، خراطی، دروغ ، فریب و نیرنگ است نفرین می کند و در مورد ذاریات می فرماید: قتل الخراصون الذین هم فی غمره ساهون (ذاریات آیه ۱۰ و ۱۱) « مرگ بر دروغ زنان و دروغ پردازان آنانکه در بی خبری و غفلت غرقند». خراص از خرص می آید و به سخنی گفته می شود که پایه علمی و منطقی ندارد و براساس گمان، تخمین و حدس گفته می شود. غمره به آب فراوانی گفته می شود که عمق آن پیدا نیست و مراد جهل  و نادانی عمیقی است که انسان را فرا می گیرد و عمقی بر آن متصور نیست.

بعد از اعتماد شما مردم فهیم ، بصیر و فسادستیز شهرستان ورزقان در ۲ اسفند  ۱۳۹۸ به اینجانب به عنوان خادم خود در مجلس شورای اسلامی، مافیای سیاست باخته حاکم بر شهرستان ورزقان همه روزه از طریق قلمها، گروههای فضای مجازی ، شخصیتهای حاکمیتی و دولتی و جایگاههای اجاره‌ای خود بر علیه شما مردم عزیز و خادم مخلصتان ( اینجانب ) توطئه‌‌ها طراحی و تهمت‌ها ، اکاذیب و دروغ‌ها بسته‌‌اند و به زعم خود تشویش اذهان عمومی کرده اند. شما مردم قهرمان و بنده هیچ وقعی به این حرکات سخیف آنها نگذاشته و نمی‌گذاریم. بنده هم مثل شما عزیزان اینها را مشتی افراد مطرود و بازنده که منافع نامشروعشان تهدید شده قلمداد کرده و با پشتیبانی شما عزیزان برای خدمت به مردم کشور و شهرستان مشغول بوده و هستم و جواب این قبیل حرکات را خاموشی و عدم پیگیری قضایی و قانونی گزیده‌ام.

متأسفانه اخیراً یکی از قلمها و «گروه های اجاره ای» با امام جمعه محترم شهرستان ورزقان حاج آقا پورمحمد مصاحبه‌ای علیه بنده تهیه و با صوت و تصویر ایشان پخش کرده است که برخی گروه‌ها آن را انتشار داده‌اند. امام جمعه‌ محترم افتراها ، تهمتها و دروغ‌هایی به بنده نسبت داده‌اند و بنده را دروغگو و قانونگذار قانون‌شکن معرفی کرده است. فارغ از اینکه ایشان مرتکب عمل حرام و جرم شده‌اند و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه بنده کرده‌اند و برخی شرایط خود در مقام امامت جمعه‌ را زیر سئوال برده‌اند که قضاوت با خوانندگان و شما مردم شریف می باشد ، بنده سکوت کردم تا شاید وحدتی را که ایشان پرچمدار آن هستند خدشه‌دار نشود!!!

این مافیای خلوت نشین در ادامه توطئه‌های خود علیه اینجانب توسط همین شخص و همین گروه‌ها اقدام به خبرسازی دروغ دیگری مبنی بر ضرب و شتم یکی از نمایندگان استان و تلویحاً و آشکارا بنده را به عنوان‌ نماینده مضروب و مورد شتم قرار گرفته معرفی کرده‌اند که مصداق بارز ترور شخصیت ، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی می باشد.

بنده ضمن رد تمام موارد مذکور اعلام می دارم هم امام جمعه محترم و هم اشخاص و گروههای فضای مجازی که این موارد سراسر کذب را منتشر کرده‌اند ، مدارک و مصادیق قانون شکنی ، دروغگویی و تهمت‌هایی را که به بنده نسبت داد‌ه‌اند ، در فضای مجازی منتشر کنند تا مردم قضاوت کنند.

با توجه به تماس‌های بیش از حد و مکرر موکلین و مردم شریف شهرستان و درخواست پیگیری قضایی و قانونی موضوع ضمن درخواست از نهادهای نظارتی شهرستان و استان برای ورود و رسیدگی به موضوع و اطلاع رسانی به مردم قهرمان شهرستان و استان، خودم نیز اقدامات لازم قضایی و قانونی را انجام می دهم.

والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

دهقانی خادم مردم شریف ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی