توقف انتصاب مدیران جدید در بلدیه/ “رنجبر” دستی را کشید!
توقف انتصاب مدیران جدید در بلدیه/ “رنجبر” دستی را کشید!
به دنبال اوج گیری و تداوم اعتراض ها نسبت به برخی انتصابات اخیر در مدیریت های شهرداری تبریز، به نظر می رسد "عباس رنجبر" فعلا فاز دوم و جدید انتصابات خود را متوقف کرده است.

اویاقلیق/ احد نقش شور: به دنبال اوج گیری و تداوم اعتراض ها نسبت به برخی انتصابات اخیر در مدیریت های شهرداری تبریز، به نظر می رسد “عباس رنجبر” فعلا فاز دوم و جدید انتصابات خود را متوقف کرده است.
این اعتراض ها که هم اینک به مرحله طرح سوال از شهردار توسط ۴ عضو شاخص شورای ششم رسیده و مدیریت شهری تبریز را درحساس ترین مقطع کاری و مدیریتی خود قرار داده است، در حالی همچنان ادامه دارد که عباس رنجبر را، علی رغم میل باطنی، وادار به صرف نظر از معرفی دیگر مدیران و معاونین مورد نظر برای مسوولیت های مختلف کرده است.
پیش از اوج گیری اعتراض های اخیر به روند چینش مدیران شهرداری، قرار بود عباس رنجبر، گروهی دیگر از مدیران مورد نظر خود را در سطح معاونین، شهرداران مناطق و مدیران کل معرفی و منصوب کند که این تصمیم در دو مقطع متفاوت و با فاصله زمانی ۱۰ روز، متوقف شده است.
به نظر می رسد عباس رنجبر، شهردار تبریز که این روزها با چالشی به نام عدم مقبولیت و همراهی بخش قابل توجهی از موافقان دیروز و مخالفان سنتی خود مواجه شده است، فعلا خود را برای پاسخ گویی به سوالات مطروحه اعضای شورای شهر در جلسه هفته آینده آماده می کند تا با احتمال عبور از این گردنه صعب، روند تغییرات مدیریتی در بدنه شهرداری را مجددا آغاز کند.