سوال از شهردار تبریز کلید خورد! / واکنش جالب روح الله رشیدی !
سوال از شهردار تبریز کلید خورد! / واکنش جالب روح الله رشیدی !
در پی انتصابات بحث برانگیز اخیر شهردار جدید تبریز و رکود و بی برنامگی مجموعه شهرداری تبریز طی ماه های اخیر، ۴ نفر از اعضای این شورا سوالات خود از شهردار تبریز را به صورت رسمی تقدیم هیئت رئیسه کرده و تقاضای پاسخ رسمی برای سوالات خود کردند.

اویاقلیق: به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اویاقلیق از جلسه پیش از ظهر امروز شورای شهر تبریز ، در پی انتصابات بحث برانگیز اخیر شهردار جدید تبریز و رکود و بی برنامگی مجموعه شهرداری تبریز طی ماه های اخیر، ۴ نفر از اعضای این شورا سوالات خود از شهردار تبریز را به صورت رسمی تقدیم هیئت رئیسه کرده و تقاضای پاسخ رسمی برای سوالات خود کردند.

پرویز هادی در جلسه امروز شورای شهر تبریز سوال خود را چنین مطرح کرد که «علت به کارگیری نیروهای ادارات دیگر به صورت مامور به خدمت در دفتر شهردار تبریز چیست؟ آیا نیروی کار آمد و مطمئن در مجموعه شهرداری تبریز برای این حوزه وجود ندارد؟» که این سوال به صورت رسمی به شهردار تبریز ابلاغ شد تا در فرصت قانونی مشخص شده نسبت به این سوال پاسخگو باشد.

سیدکاظم زعفرانچیلر عضو دیگر شورای شهر تبریز بود که در این جلسه ۲ سوال رسمی خود را با موضوع «چرایی به کارگیری نیروهای بازنشسته علیرغم قانون ممنوعیت به گارگیری بازنشسته ها» و نیز « رکود و بی برنامگی حوزه های عمرانی و خدماتی طی ۲ ماه گذشته» را تقدیم هیئت رئیسه کرده و پاسخ رسمی شهردار تبریز را خواستار شد.

همچنین در این نشست یاسین بجانی با تاکید بر آزادسازی نیروهای مامور به خدمت در شهرداری گفت: تعدادی از نیروهای مامور به خدمت ادارات دیگر هنوز در شهرداری مشغول هستند و متاسفانه نیروهای جدید دیگری در حال ورود به شهرداری هستند که باید جلوگیری شود.

رسول برگی رئیس شورای شهر تبریز نیز در این نشست بر سوالات جلسه پیش خود مبنی بر به کارگیری افراد مسئله دار تاکید کرده و خواستار پاسخ رسمی شهردار تبریز نسبت به سوالات خود شد.

علیرضا نوای باغبان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز نیز در این نشست دلایل پرداخت نشدن سهم شهرداری از عوارض تفکیک شهرک طلائیه را سوال کرده و بر اهمیت دریافت این مطالبات جهت اجرای پروژه آبدار کردن مهرانه رود تبریز تاکید کرد.

روح الله رشیدی اما در این جلسه در قامت حامی شهردار تبریز ظاهر شده و گفت: سوال از شهردار باید در حوزه کاری و عملکرد شهردار تبریز باشد و سوال در مورد انتصابات نمی تواند وجهه قانونی داشته باشد.

در پایان این جلسه مقرر شدرشهردار تبریز پاسخ سوالات مطرح شده را در جلسه فوق العاده سه شنبه هفته آینده به صورت رسمی به اعضای شورای شهر تبریز اعلام کند.