دومینوی استحاله نظام با اسم رمز «بهروز وثوق»!
دومینوی استحاله نظام با اسم رمز «بهروز وثوق»!

بیداری آذربایجان: بی سیرت کردن جمهوری اسلامی و تهی نمودن آن از معانی و آرمان های اصیل انقلاب، همواره در دستور کار دشمنان بوده است. از کمپین چهارشنبه های سفید یا سند ۲۰۳۰ گرفته؛ تا تلاش برای تعویض جایگاه شهید و جلاد یا اسطوره سازی از کاسه لیسان دوران ستمشاهی، همه و همه نشان از […]

بیداری آذربایجان: بی سیرت کردن جمهوری اسلامی و تهی نمودن آن از معانی و آرمان های اصیل انقلاب، همواره در دستور کار دشمنان بوده است. از کمپین چهارشنبه های سفید یا سند ۲۰۳۰ گرفته؛ تا تلاش برای تعویض جایگاه شهید و جلاد یا اسطوره سازی از کاسه لیسان دوران ستمشاهی، همه و همه نشان از هجمه های همه جانبه نظام سلطه برای استحاله ایران و همراه کردن جمهوری اسلامی با موج گلوبالیزیشن بین الملل دارد.

 

به گزارش صراط در این بین کم نیستند به ظاهر هموطنان یا مسئولانی که در حُکم نوکران بی جیره و مواجب نظام امپریالیسم، هرازگاه با نظرات شاذ و تصمیمات نابهنجار خود، آب به آسیاب دشمنان ریخته و موجبات وهن مبانی انقلاب را فراهم می آورند. نشان به آن نشان که اخیراً و همزمان با روی کار آمدن قریب الوقوع دولت سیزدهم، عده ای برآنند تا با سوء استفاده از اتمسفر متسامحانه بوجود آمده و به بهانه جذب حداکثری، پای رقاصان، مطربان و نابازیگران فیلمفارسی های قبل از انقلاب را به کشور باز کرده و پایه گذار بدعتی خطرناک در آغازین سال های دهه پنجم از عمر نظام اسلامی باشند!

ناگفته نماند که در این قضیه بخصوص، اگرچه حب و بغض بر سر نام یا اسمی خاص، محلی از اعراب نداشته و ندارد اما دلسوزان انقلاب باید واقف بر این امر باشند که در صورت صدور مجوز بازگشت هرکدام از این به اصطلاح هنرمندان رژیم سابق به کشور، چنان جو مسموم و پروپاگاندای سهمگینی بوجود خواهد آمد که دیگر هیچ فرد، ارگان یا جریانی توان مقابله با این دومینوی شوم و بدون حد یقف را نخواهد داشت.

در حالی که کمتر از دو سال از بازسازی سکانس جنجالی فیلم مبتذل “همسفر” (با بازی بهروز وثوقی و فائقه آتشین) در سری ششم سریال پایتخت بر روی آنتن تلویزیون جمهوری اسلامی می گذرد، اکنون فردی گمنام در قامت رئیس نهادی گمنام‎ تر، تحت عنوان “مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور”(!) مدعی شده است: «با هماهنگی‌ انجام شده با مسئولان کشور همه هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران خارج از کشور از جمله بهروز وثوقی برای آمدن و ماندن در ایران هیچ مانعی ندارند.»!

سوال اینجاست که چرا این شخص توضیح نمی دهد که دقیقاً با هماهنگی با کدام مدیر یا مسئول بلند پایه نظام، مجوز بازگشت این قماش به کشور را پیشاپیش صادر نموده و افتخار رسانه ای کردن این خبر مهیج را به نام خود سند زده است؟! جالب اینجاست که در حالی این اخبار بی پایه و اساس از اغماض و مماشات نظام در قبال مطربان و رقاصان آنسوی آب ها به جهانیان مخابره می شود که همین چند روز پیش بود که اپوزیسیون منافق و مواجب بگیر، با تجمع در برابر سفارتخانه های جمهوری اسلامی، ایرانیان را فقط به جرم شرکت در فرآیند دموکراتیک انتخابات ریاست جمهوری، تحت ضرب و شتم و رکیک ترین الفاظ قرار دادند!

این بدین معنی است که مخالفین و معاندین نظام، نه تنها ذره ای از دشمنی خود ضد کشورشان نکاسته اند بلکه با وقاحت تمام، شدت عمل‎شان را در برابر جمهوری اسلامی دوچندان کرده اند؛ و حال عده ای در کشور درصددند تا همچون دایه های دلسوزتر از مادر، نظام را به ارائه تصویری رحمانی و پلورالیستی در برابر چنین خناسانی مجاب کرده و روند استحاله از درون را سرعت ببخشند!/ صراط