کاندیداهای شورای شهر تبریز را به مناظره دعوت می کنم
کاندیداهای شورای شهر تبریز را به مناظره دعوت می کنم

بیداری آذربایجان: موسی زارعی یکی از کاندیداهای شاخص شورای شهر تبریز، با ارسال پیامی به رسانه ها، کاندیداهای شورای شهر را در خصوص برنامه ها و دیدگاه ها و همچنین اعضای فعلی شورای شهر را بمنظور دفاع از کارنامه شان، به مناظره دعوت کرد. در این پیام آورده شده است: عرصه انتخابات شورای شهر، فرصت […]

بیداری آذربایجان: موسی زارعی یکی از کاندیداهای شاخص شورای شهر تبریز، با ارسال پیامی به رسانه ها، کاندیداهای شورای شهر را در خصوص برنامه ها و دیدگاه ها و همچنین اعضای فعلی شورای شهر را بمنظور دفاع از کارنامه شان، به مناظره دعوت کرد.

در این پیام آورده شده است: عرصه انتخابات شورای شهر، فرصت مناسبی است تا فارغ از همه حواشی و شعارهای ریز و درشت کاندیداهای محترم حاضر در این انتخابات، با تکیه بر برنامه ها، رویکرد ها و سیاست های راهبردی و اثرگذار در روند ایجاد تغییرات مدیریتی و توسعه محور، به راهکارهای عملی و معقول در اداره بهتر شهر و توسعه پایدار دست یابیم.

بر همین اساس، اینجانب با تکیه بر تجربه، تخصص و برنامه مدون خود، کاندیداهای محترمی را که مدعی توان و تخصص برای اداره و برنامه ریزی بهتر در حوزه مدیریت شهری و شورای شهر هستند، دعوت به مناظره می کنم، باشد تا مردم شریف تبریز، قضاوت کنند.