موسی زارعی: تعطیلی ورزش شهرداری، فاجعه مدیریتی بود
موسی زارعی: تعطیلی ورزش شهرداری، فاجعه مدیریتی بود

بیداری آذربایجان: موسی زارعی این تصمیم غیرکارشناسی و غیرقابل قبول را باعث از بین رفتن انگیزه و شور و نشاط اجتماعی در بین جوانان و رکود کامل و توام ورزش همگانی و قهرمانی در تبریز ارزیابی کرد. وی همچنین با اعلام این که شخصا و در زمان اتخاذ چنین تصمیمی از سوی شورای فعلی، مخالف […]

بیداری آذربایجان: موسی زارعی این تصمیم غیرکارشناسی و غیرقابل قبول را باعث از بین رفتن انگیزه و شور و نشاط اجتماعی در بین جوانان و رکود کامل و توام ورزش همگانی و قهرمانی در تبریز ارزیابی کرد.

وی همچنین با اعلام این که شخصا و در زمان اتخاذ چنین تصمیمی از سوی شورای فعلی، مخالف چنین تصمیم غیرکارشناسی بود افزود: در سایه چنین تصمیمی، نه تنها کلیه فعالیت های ورزشی، اعم از فعالیت تیم های ورزشی شهرداری تعطیل شد؛ بلکه جریان استعداد یابی، توزیع امکانات و اعتبارات ورزشی در محلات، توسعه زیرساخت های ورزشی و حتی مسابقات ورزش در محلات که تا همین چند سال قبل توسط شهرداری مدیریت می شد، به تعطیلی کشیده شدند و ما امروز شاهد نابودی بسیاری از تیم های بزرگ و موفق ورزشی تبریز هستیم.

وی افزود: تردید نباید کرد که احیاء دوباره سازمان ورزش باید به عنوان یکی از اصلی ترین برنامه های کاری شورای ششم تبریز و مدیریت بعدی شهرداری در دستور کار قرار گیرد.