سنگ تمام بازیگران ایرانی در حمایت از بازماندگان قوم لوط!
سنگ تمام بازیگران ایرانی در حمایت از بازماندگان قوم لوط!

بیداری آذربایجان: عادی سازی، ترویج و حمایت علنی از مرتکبان عمل قبیح لواط از اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی در سرتاسر دنیا گسترش یافت، به نحوی که با گذشت بیش از سه دهه از آغاز این موج شوم جهانی، اکنون این حرکت شنیع در ۲۹ کشور به رسمیت شناخته شده است و تبلیغات هدفمند و گسترده […]

بیداری آذربایجان: عادی سازی، ترویج و حمایت علنی از مرتکبان عمل قبیح لواط از اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی در سرتاسر دنیا گسترش یافت، به نحوی که با گذشت بیش از سه دهه از آغاز این موج شوم جهانی، اکنون این حرکت شنیع در ۲۹ کشور به رسمیت شناخته شده است و تبلیغات هدفمند و گسترده ای از سوی بازیگران، خوانندگان و سلبریتی های کشورهای مختلف در راستای مقابله با همجنسگراهراسی انجام می شود.

 

طی سالیان اخیر نیز کم نبوده اند بازیگران بی هُنر ایرانی که به بهانه های گوناگون، با این موج کثیف همراهی نموده و نوعاً پشتیبانی خود را از بازماندگان قوم لوط اظهار کرده اند! اخیراً و همزمان با ۱۷ می (روز جهانی مقابله با دگرباش هراسی)، «الناز شاکردوست» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، با انتشار پُستی اینستاگرامی همراه با نماد شش رنگ فرقه LGBT در حمایت از همجنسبازان نوشت: «داستان زن ستیزی و دگرباشان جنسی روایت جدیدی در جامعه ما نیست، آنقدر ریشه پیدا کرده که امروز تبدیل به یک معضل بزرگ شده؛ فقط برای حق انتخاب، حق داشتن سلیقه، حق تصمیم گرفتن برای زندگی خود. امروز باید تمام قد بایستیم تا این ابر سیاه را از سرمان برداریم، امروز دیگر سکوت نمی کنیم.»

این رشته اما سر درازی داشته به همین یک مورد ختم نمی شود. در ژوئن ۲۰۱۵ و همزمان با رأی دیوان عالی ایالات متحده در قانونی اعلام کردن ازدواج همجنسگرایان، «بهرام رادان» با انتشار مطلبی در توئیتر نوشت: «رای دیروز دیوان آمریکا در قانونی اعلام کردن ازدواج همجنسگراها اتفاقی تاریخی بود، شاید به اندازه لغو برده داری … از لینکلن تا اوباما.»!

افزون بر این، دو سال قبل بود که «آناهیتا همتی» (بازیگر سریال خانه به دوش) در مطلبی جنجال برانگیز در شبکه اجتماعی اینستاگرام، خطاب به دوستان همجنسبازش، همراه با انتشار چتری به رنگ سمبُل دگرباشان نوشت: «این عکس زیبای پاییزی تقدیم به دوستان رنگین کمانی ام.»!

این درحالیست که چندی پیش نیز، «بهاره رهنما» به دعوت سازمان زنان ایرانی انتاریو، به کانادا رفت. گفتنی است، این سازمان از جمله انجمن‌های شناسنامه دار و باسابقه در دفاع سرسختانه از همجنسبازان است. ناگفته نماند که همین به اصطلاح بازیگر، پیشتر در جریان یکی از نقش آفرینی های تئاتری خود، از پیسکل شش رنگ همجنسگرایان بر روی لباسش استفاده نمود که انتقادات زیادی را برانگیخت!

تاسف آور اینکه، علیرغم این اقدامات خلاف شرع و ضداسلامی توسط این دست هنرمندنمایان، نه تنها هیچ برخورد قاطع و عبرت آموزی با ایشان صورت نمی گیرد بلکه کماکان آنتن صداوسیما و پرده نمایش سینماهای کشور بطور دربست در اختیارشان قرار داده می شود با خیالی آسوده به نشر این قبیل افکار ضاله و منحط بپردازند! / صراط