آقای وزیر، امیدوارم مهمان تبریز نشوید!
آقای وزیر، امیدوارم مهمان تبریز نشوید!

بیداری آذربایجان: احمدرضا نظری معلم و فعال رسانه ای استان در آستانه سفر وزیر آموزش و پرورش به آذربایجان شرقی در صفحه فضای مجازی خود نوشت: جناب وزیر! شنیده ها حاکی از آن است که دوشنبه راهی تبریز هستید. نمیدانم قصدتان از آمدن به تبریز خرید عید است یا غذاهای هتل لاله پارک یا هر […]

بیداری آذربایجان: احمدرضا نظری معلم و فعال رسانه ای استان در آستانه سفر وزیر آموزش و پرورش به آذربایجان شرقی در صفحه فضای مجازی خود نوشت:

جناب وزیر!
شنیده ها حاکی از آن است که دوشنبه راهی تبریز هستید. نمیدانم قصدتان از آمدن به تبریز خرید عید است یا غذاهای هتل لاله پارک یا هر کار دیگری ولی به هر حال آدرس را اشتباهی می آیید.

ضمنا در این مکتوب کاری با این ندارم که شان معلمان زحمتکش را حفظ نکردید و خواستار صدور کارنامه برایشان شدید. (راستی کارنامه شما را معلم ها خیلی وقت است صادر کرده اند) یا اینکه به دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان آن با عنوان “بزرگترین رانت نظام” توهین کردید. واقعیتش در قبال بسیاری از صحبت ها و کارهای شما باید سکوت کرد.

اما اینکه چرا این بار سکوت نمی کنم و می نویسم،از آن می ترسم که شما هم مهمان ناهار هتل لاله پارک شوید و به عنوان وزیر دولت و مقام عالی و رسمی مانند معاون وزیر و مدیرکل استان به بهانه خیرات و خیریه در مقابل سرمایه دار دو تابعیتی (ایرانی_ترکیه ای) کمر تعظیم خم کنید.

واقعیتش از سکوت ایرانشهری ها در قبال اقدام ناشایست معاون و مدیرکل منصوب شما، برنامه ناموفق سفر آخوندی به تبریز بعنوان کاندیدای منتسب به ایرانشهری ها و سفر شما به تبریز، ترکیب و نتیجه جالبی به دست نمی آید.

امیدوارم مهمان تبریز نشوید!

اما اگر آمدید;

یک: موضعی دقیق در قبال پیشنهاد نخبه فروشی داشته باشید. همچنین جوابگوی حواشی ماه های گذشته اداره کل استان باشید.( یک جستجو در خبرگزاری ها و پایگاه های خبری کافیست)

دو: جرات کرده جلسه ای با معلمان و مدیران به صورت حضوری داشته باشید. جلسه در شاد را از تهران هم می شد برگزار کرد.(به جای جلسه یک طرفه مجازی، میتوانیدحرفهایتان را بخشنامه کنید) جلسه با دانشجومعلمان پیشکش!

سه: پاسخگوی شکایت دانشگاه فرهنگیان از دانشجومعلمان و فرهنگیان استان باشید.

چهار: اگر از نمایش آمارها و نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پرورش استان فراغت یافتید، نگاهی به سیر نزولی رتبه استان در کنکور بیاندازید. یا حداقل نگاهی به آمار نوشابه مصرفی فرهنگیان در باشگاه فرهنگیان با استناد به کاغذهای خرید بیاندازید. واقعا مصرف نوشابه در بین فرهنگیان شیوع خطرناکی دارد، البته ظاهرا!