حذف عبارت « جمهوری اسلامی » از شعار انقلاب در کلام شهردار تبریز !
حذف عبارت « جمهوری اسلامی » از شعار انقلاب در کلام شهردار تبریز !

بیداری آذربایجان: شهردار تبریز با اشاره به برکات نظام و انقلاب اسلامی در زندگی مردم، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و با گذشت ۴۲ سال، امروز شعار « استقلال و آزادی » [حذف جمهوری اسلامی ] به معنای واقعی در مملکت ما محقق شده است و مردم می توانند در فضایی باز و آزاد حرف […]

بیداری آذربایجان: شهردار تبریز با اشاره به برکات نظام و انقلاب اسلامی در زندگی مردم، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و با گذشت ۴۲ سال، امروز شعار « استقلال و آزادی » [حذف جمهوری اسلامی ] به معنای واقعی در مملکت ما محقق شده است و مردم می توانند در فضایی باز و آزاد حرف خود را به مسئولان بزنند !

این در حالی است که در خصوص علت تایید شعارهای « استقلال و آزادی » و عدم تایید « جمهوری اسلامی » علیرغم حاکمیت سیاسی تحت عنوان آن و هم چنین مصداق برکات انقلاب اسلامی در زندگی مردم ( با وجود مشکلات بارز معیشتی اکثریت آحاد جامعه ) ، از سوی شهردار تبریز توضیحی داده نشده است !

از نکات جالب توجه سخنان شهین باهر به این یکی مورد نیز می توان اشاره کرد : « با وجود مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، اما همه ما با گذشت بیش از ۴۰ [ ۴۲] سال از انقلاب، همچنان پای نظام و پشت سر رهبری ایستاده ایم تا به لطف پروردگار، این انقلاب را به دست آقا امام زمان (عج) برسانیم. ( خبرگزاری شهریار شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵: ۰۶ کد خبر۷۱۰۲۰ ) » .

اگرچه از موارد ادعای عملی پشت نظام و رهبری ایستادن شهردار در سال های قبل از ورود به شورا و تصدی مدیریت شهرداری تبریز مدارک روشن و متقنی در دست نمی باشد و در صورت ارائه مستندات توسط وی و یا اطرافیانش به نوبه ی خود جهت مزید آگاهی شهروندان آماده نشر می باشیم.