هنوز فیلم‌نامه‌ای به بنده ارایه نشده است
هنوز فیلم‌نامه‌ای به بنده ارایه نشده است

به گزارش بیداری آذربایجان، مهدی لزیری استاد تئاتر و سینما با بیان اینکه هنوز فیلم نامه‌ای برای بنده ارایه نشده است گفت : در این خصوص در جلسه کمیسیون فرهنگی شورا صحبتی شد و در حرف باقی ماند . وی افزود : چنین چیزی به ما ارایه نشده است و معمولا باید طی نامه ای […]

به گزارش بیداری آذربایجان، مهدی لزیری استاد تئاتر و سینما با بیان اینکه هنوز فیلم نامه‌ای برای بنده ارایه نشده است گفت : در این خصوص در جلسه کمیسیون فرهنگی شورا صحبتی شد و در حرف باقی ماند .

وی افزود : چنین چیزی به ما ارایه نشده است و معمولا باید طی نامه ای یا ابلاغی موارد به ما محول می شد و ما هم انجام وظیفه می کردیم اما تاکنون برای ما چیزی ارایه نشده است.

 

لزیری ادامه داد: در جلسه کمیسیون فرهنگی همچین صحبتی شد اما فقط در حرف باقی ماند و عملی انجام نگرفته است .

این استاد برجسته استانی خاطرنشان کرد: تا جایی که بنده اطلاع دارم هنوز به آقای سیروس مصطفی هم فیلم نامه ای ارایه نشده است و بنده تا جایی که اطلاع دارم تولید این سریال شروع شده و در حال فیلم برداری هستند .

گفتنی است طی مصوبه‌ای در شورای اسلامی شهر تبریز مبلغ بیست میلیارد برای سریال جلال دو اختصاص داده شده که در صورت تایید فیلم نامه توسط آقایان لزیری و سیروس مصطفی این مساعدت انجام خواهد گرفت.