ائمه جمعه کشور، وفادارترین اشخاص به سیاست های نظام هستند / دکترین سیاسی نظام بر دفاع از مظلوم استوار است
ائمه جمعه کشور، وفادارترین اشخاص به سیاست های نظام هستند / دکترین سیاسی نظام بر دفاع از مظلوم استوار است

 بیداری آذربایجان: با آغاز دور جدید از مناقشه قره باغ، فیمابین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، بحث بر سر مواضع و راهبردهای جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با این مناقشه با انگیزه های سیاسی شدت گرفته است. بگونه ای که یکی از روزنامه های کم مخاطب در شرف تعطیل تهران با حمله به بیانیه صادر شده […]

 بیداری آذربایجان: با آغاز دور جدید از مناقشه قره باغ، فیمابین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، بحث بر سر مواضع و راهبردهای جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با این مناقشه با انگیزه های سیاسی شدت گرفته است. بگونه ای که یکی از روزنامه های کم مخاطب در شرف تعطیل تهران با حمله به بیانیه صادر شده از سوی چهار تن از ائمه جمعه شمال غرب کشور، آنرا تهییج کننده تحرکات قومی و تجمعات روزهای اخیر در حمایت از قره باغ عنوان و اتخاذ این موضع را مغایر با سیاست های نظام اسلامی ایران دانست.


در همین خصوص سید حمزه امینی در گفتگو با خبرنگار بیداری آذربایجان، ائمه جمعه را وفادارترین اشخاص به سیاست های نظام عنوان و ادعای این رسانه ها را رد کرد.
وی نقش عالمان اسلامی در دفاع از حقوق مردم مسلمان را در تمامی اعصار بی بدیل دانسته و افزود: از منظر رهبر انقلاب قره باغ خاک اسلام است و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در همین مبنا بزرگترین مرز شمالی را با جمهور خود خوانده قره باغ بلوکه کرده و راه ارتباطی نخجوان به باکو سالها در اختیار دولت آذربایجان بوده است.
نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی به درخواست دولت وقت با اعزام نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جبهه جنگ در قره باغ اقدام کرد، اظهارداشت: دکترین سیاسی نظام همیشه بر دفاع از مظلوم استوار است.