اقدام ستودنی مالک تراختور!
اقدام ستودنی مالک تراختور!

اویاقلیق: تیم نود اورمیه (اورمیه دوخسان) که در لیگ دسته یک کشورمان فعالیت میکند، در اصل از امتیاز گسترش فولاد شکل گرفته که اهدائی مالک باشگاه تراختور به مردم فوتبالدوست آذربایجان غربی است. این تیم با اینکه در لیگ دسته یک بازی میکند، متاسفانه بر اساس آنچه میخوانیم و میشنویم از حمایت لازم برخوردار نیست […]

اویاقلیق: تیم نود اورمیه (اورمیه دوخسان) که در لیگ دسته یک کشورمان فعالیت میکند، در اصل از امتیاز گسترش فولاد شکل گرفته که اهدائی مالک باشگاه تراختور به مردم فوتبالدوست آذربایجان غربی است.

این تیم با اینکه در لیگ دسته یک بازی میکند، متاسفانه بر اساس آنچه میخوانیم و میشنویم از حمایت لازم برخوردار نیست و تا آستانه فروپاشی نیز پیش رفته بود و حال نیز از وضعیت مالی دچار مشکلات زیاد است.

گفتنی است که تشکیل و بارآوری یک تیم لیگ دسته یکی آرزو و تمنای مردم و مسئولین خیلی از استانهاست تا جوانانشان و فوتبالدوستان منطقه شان سرگرم تفریحات سالم شوند، حال اینکه بلطف مالک باشگاه تراختور، این امکان برای مردم شهر اورمیه و استان آذربایجان غربی فراهم شده است، مقامات محترم استان نیز بایستی قدر آن را بدانند و در حفظ و تقویت آن بکوشند. انشاء الله.

در گزارشها آمده که نماینده محترم اورمیه ، جناب حاج نادر قاضی پور که خود در انتقال امتیاز گسترش فولاد به تیم اورمیه ۹۰ نقش مهمی داشت، اخیرا با توجه به شرایط بد مالی این تیم، پا پیش گذاشته و از آقای زنوزی تقاضای مساعدت به تیم اورمیه دوخسان کرده اند و مالک باشگاه تراختور اجابت نموده و دویست میلیون تومان به تیم دسته یکی آذربایجان غربی کمک نموده اند.

لازم است که از حمایتهای نماینده مردمی اورمیه و مالک محترم تیم اول آذربایجان تشکر و تقدیر کنیم. بیشک این اقدام شایسته هر دوی این عزیزان موجبات دلگرمی اعضای تیم مزبور و نیز مایه رضایتمندی فوتبالدوستان آذربایجان خواهد بود.

امیدواریم که مدیران استانی و ورزشی استان آذربایجان غربی هم در حد وسع یاریگر این تیم باشند تا لااقل خود را در لیگ یک حفظ کند … و من الله التوفیق و علیه التکلان

 

یادداشت: ساوالان – اردبیل