تراختوریها مواظب بمبهای زنوزی باشند!
تراختوریها مواظب بمبهای زنوزی باشند!

اویاقلیق: از زمانیکه که زنوزی به تحریک بدخواهان تراختور توشاک را شبانه با مشایعت اسدی سرخابی از تیم و تبریز اخراج کرد، عاقلان گفتند که فاتحه تراختور در این فصل خوانده شد! جیره خواران به منتقدان اخراج توشاک سرمربی بزرگ رئال مادرید، بخاطر تعویض دژاگه تاختند و چه تهمتها و فحش ها که نگفتند! هواداران […]

اویاقلیق: از زمانیکه که زنوزی به تحریک بدخواهان تراختور توشاک را شبانه با مشایعت اسدی سرخابی از تیم و تبریز اخراج کرد، عاقلان گفتند که فاتحه تراختور در این فصل خوانده شد!
جیره خواران به منتقدان اخراج توشاک سرمربی بزرگ رئال مادرید، بخاطر تعویض دژاگه تاختند و چه تهمتها و فحش ها که نگفتند! هواداران عوامی مثل بنده هم گفتند که نگران نباشید زنوزی بهتر از توشاک را می آورد!

اینجا بود که رسانه ها بخاطر جذب مخاطب به نشر شایعاتی مبنی بر جذب فلان سرمزبی نامدار اورپائی و بهمان سرمربی سابق تیم ملی آلمان و انگلیس و …… پرداختند! شایعاتی که بی شک از خود عوامل باشگاه به بیرون درز میکرد و مسولان تراختور هم از اینهمه پیچاندن هواداران بادی به غبغب می انداختند و به ریش هواداری که در سهند سکته میکرد میخندیدند!

هر هفته ای خبری تازه از بمب زنوزی در تراختور و تبریز میشنیدیم که با سکوت تائیدآمیز باشگاه، هواداران بیچاره گوش های خود را تیز میکردند تا صدای بمب را بشنوند که صدای وز وز مگس را هم نمیشنیدند تا اینکه رسانه ها خبر از بمب جدید زنوزی میدادند و داستان پیچاندن هواداران (سریماق) آنقدر تکرار شد که رسیدیم به فصل نقل و انتقالات و مدیران باشگاه دیگر پیچاندن هواداران را برای بمب سرمربی کنار گذاشتند و انتشار شایعاتی مبنی بر ترکاندن بمبهای بارسائی و رئالی زنوزی در تراختور پرداختند!

حالا با مرور اخبار تراختور، روزی نیست که از بمب تازه زنوزی خبری نخوانیم و نشنویم! هر روز از بمبی تازه و نامی تازه از آفریقا و آسیا و اورپا و نیز آمریکای جنوبی و شمالی و حتی آلاسکا میشنویم و در نهایت بعد از چند روز پیچاندن هواداران و اتلاف وقت که هدف اصلی عوامل باشگاه است، باز شایعه ای از فلان و بهمان فوق کهکشانی منتشر میشود!

آقای زنوزی!

بس است. بس است پیچاندن هواداران!

تیمداری، کارخانه داری نیست!

از انتشار شایعات بمبها پرهیز کنید! دیری نمیگذرد که آن روی ورق برمیگردد!

در این چند سال دیده ایم که صبر و تحمل تراختوریها زیاد است ولی موقعیکه صبرشان بسر آمد، دیگر نه شعارهای عوام فریبانه و نه بلیط مجانی ،نخواهد توانست جلوی هواداران را در سهند بگیرد!

آقای زنوزی!

از همین حالا و قبل از آن روزی که در سهند آن شعارها را بشنوید که خوب نیست، عرض میکنیم:

اتلاف وقت نکنید!

هوادار سرمربی قابل خارجی میخواهد و به گمان هواداران تونی بهترین است.!

وضعیت استوکس و اروین را سریعا مشخص و تیم را ترمیم کنید!

هوادار تراختور مدیرعامل سرخابی را قبول ندارد و سریعا مدیرعامل بومی و لااقل درودگر را به باشگاه برگردانید!

آقای زنوزی!

بجای نشر شایعات در تراختور، وجدان خود را بکار بیاندازید و به یتیمی فکر کنید که پدرش در سهند و در حمایت از تیم شما جان خود را از دست داد!

آقای زنوزی!

بجای نشایعات دروغین «بمب زنوزی» در تبریز به جوانانی فکر کنید که در سهند سکته کردند و سلامتی خود را تا حدودی از دست دادند!

کمتر ما را بپیچانید! باتشکر.

 

یادداشت از : ساوالان – اردبیل