اویاقلیق: پرشورها در این فصل اسقبال خوبی از ورزشگاهها داشته اند و بیشترین حضور آنها در مقابل ذوب آهن بود که طبق نوشته رسانه های کشوری افزون بر هشتاد هزار نفر بوده است. درست است که همین مقدار هم باندازه های چند فصل پیش نمیرسد که هنوز برنامه های سازمان یافته فراری دادن پرشورها از […]

اویاقلیق: پرشورها در این فصل اسقبال خوبی از ورزشگاهها داشته اند و بیشترین حضور آنها در مقابل ذوب آهن بود که طبق نوشته رسانه های کشوری افزون بر هشتاد هزار نفر بوده است. درست است که همین مقدار هم باندازه های چند فصل پیش نمیرسد که هنوز برنامه های سازمان یافته فراری دادن پرشورها از استادیوم جا نیفتاده بود، اما میتوان امیدوار بود که تیم تراختور نه در حرف بلکه در عمل تقویت شده و قصد باشگاه بجد قهرمان کردن این تیم باشد، تکرار روزهائی که سهند و تپه های اطرافش مملو از تماشاگر ۱۲۰ هزار نفری باشد، در نیم فصل دوم وجود دارد!

با اینحال پرشورها در سهند رکورد حضور پرتعداد را بنام خود زده و از استقلالی ها و پرسپولیسی ها پیشی گرفته اند! حتی تیم سوگولی وزارت ورزش و حومه که بنظر میرسد متولیان فوتبال آن را با تیم ملی عوضی گرفته اند، نتوانسته که باندازه تراختور، هوادار به ورزشگاه بیاورد، آنهم در حالیکه از مدتها پیش از مسابقات تیم دردانه پرسپولیس، رسانه های ملی و غیرملی در تبلیغ و تهییج مردم برای حضور بوده اند.

از طرفی جمعیت تهران برای حضور هواداران پرسپولیس در آزادی با جمعیت تبریز برای حضور هواداران تراختور قابل مقایسه نیست و اصولا تعداد سرخابی ها در آزادی بایستی چندین برابر تعداد هواداران تراختور در سهند باشد که چنین نیست و عکس قضیه صادق است و در سهند تعداد تماشاگران تراختور به بیش از هشتاد هزار رسیده در حالیکه سرخابی های تهران با آنهمه جمعیت ، نتوانسته اند تا اینجای فصل آزادی را پر کنند!

اکنون هواداران تراختور آذربایجان برای وداع با نیم فصل اول به سهند می آیند تا یکبار دیگر حمایت خود را از تیم اول آذربایجان اعلام و نشان داده و عشق خود را به آذربایجان نشان دهند!

پیش بینی میشود که این بار پرشورها رکورد ۱۰۰ هزار نفر را بنام خود برای نیم فصل ثبت کنند!

بلیط ۵۰۰تومان ، خط واحد آماده حرکت!

بنام تراختور،

و به عشق آذربایجان !… یاعلی مدد!

 

یادداشت از: ساوالان – اردبیل