چرا باید اسدی فدراسیونی اخراج شود؟
چرا باید اسدی فدراسیونی اخراج شود؟

اویاقلیق: تیم کهکشانی با احمال کاری جناب دکتر اسدی فدراسیونی ، بی مسولیتی کاپیتان اول و دوم تیم و با بی تدبیری کادر فنی ، از جام حذفی حذف شد و دل پرشورها را بدرد آورد. زمانیکه نوشتیم مدیرعامل باید بومی هم نباشد، لااقل هوادار تراختور باشد و به تیمهای رنگی وابستگی نداشته باشد، عده […]

اویاقلیق: تیم کهکشانی با احمال کاری جناب دکتر اسدی فدراسیونی ، بی مسولیتی کاپیتان اول و دوم تیم و با بی تدبیری کادر فنی ، از جام حذفی حذف شد و دل پرشورها را بدرد آورد.

زمانیکه نوشتیم مدیرعامل باید بومی هم نباشد، لااقل هوادار تراختور باشد و به تیمهای رنگی وابستگی نداشته باشد، عده ای که خود را تبریزی معرفی میکنند، طبق توصیه رضاخان ملعون جنگ شهرها را راه انداختند و…….!

زمانیکه نوشتیم کسیکه دبیرکل فدراسیون اصفهان-تهران بوده، آدم خادمی برای تیم ما نخواهد شد، ساده لوحان گفتند: بابا ول کن ! دکتر است، حاشیه درست نکن! و…..

زمانیکه گفتیم، امثال مهاجری و پیروانی و …. آدمهای صادقی نیستند و به این امید به تراختور پیوسته اند که جای توشاک را بگیرند! اما فقط فحش شنیدیم !

در این شکست از نقش داور هم نباید چشم پوشی کنیم!

و اما داستان حذفاندن تراختور از جام حذفی که باحتمال بسیار قوی، یکی از راههای آسان تراختور جهت راه یابی به آسیا بود در همین اول مسابقات بسته شده و قفل گردید! مبارک آقای اسدی تهرانی و مربیانیکه میخواستند و میخواهند که توشاک زمستان تبریز را نبیند!

آقای زنوزی مدیر مالی و سرمایه گذار خوبی است، اما در بعضی جاها کم می آورد و به مشاورانش رو می آورد. لاکن مشاورانش به او مشاوره غلط میدهند و حسابی استفاده میکنند!

آقای درودگر ، مدیرعامل موفقی بود و در تبریز حضور داشت و در مدت چند روز مدیریت، کار چندین ماهه باشگاه را انجام داد. چرا و چه شد که آقای زنوزی او را شبانه برکنار کرد؟ چه خیانتی کرده بود؟…. بغیر از این است که به باشگاه سروسامان داد و دست مداخله افراد مفت خور بی مسئولیت را از باشگاه قطع کرد تا با توطئه و دسیسه آنان مواجه شود؟!!!

مهاجری را سر جای خود نشاند و بقیه را هم همچنین! بعضی ها خیال میکردند که افشاگریهای ما در خصوص نیات مهاجری برای جانشینی توشاک از روی دشمنی با وی یا ایجاد حاشیه برای تیم بود، اما حالا رو سفیدیم که میبینیم او خود را جانشین فیروز کریمی کرد و نشان داد که چرا بازیکنان نوچه او حتی مقابل نفت مسجد سلیمان هم بازی نکردند.

یکی از راههائیکه تراختور را به آسیا میبرد، مسدود شد و حالا با اختلاف امتیازیکه با تیمهای صدر جدولی داریم و تعداد مدعیان هم زیاداست، امکان حضورمان در آسیا بسختی ممکن خواهد بود.

بنظر میرسد، آقای اسدی که همانند آجرلو، طرفدار تیمهای رنگی هستند، به ماموریت خود عمل نمودند و یکی از رقبای جدی قهرمانی جام حذفی را ، کنار زدند!

دستشان درد نکند و منتظر انتخابات آتی ریاست فدراسیون فوتبال اصفهان-تهران باشند که آرزو میکنیم انتخاب شوند!

با اینحال باطلاع آقای زنوزی میرسانیم که تیم تراختور از مدیرعامل های تهران نشین، ضررهای جبران ناپذیری دیده و برادرانه بشما توصیه میکنیم که آقای درودگر را برگردانید و یا یک بومی غیر رنگی را بمدیریت تراختور برگزینید، در غیر اینصورت علی رغم صرف میلیاردها تومان، تیمتان در آینده هم با ناموفقیتهای پیش بینی نشده مواجه خواهد شد و رنگ قهرمانی را نخواهد دید!

کس نخارد پشت من … جز ناخن انگشت من!

امثال اسدی، همیشه در خدمت زرد و سرخ و آبی خواهند بود تا دبیرکل فدراسیون و یا رئیس آن باشند!

والسلام علی من التبع الهدی

 

یادداشت از : ساوالان – اردبیل