اویاقلیق: بیائید بهانه به دست بدخواهان تراختور و آذربایجان ندهیم! مواظب آنهائی باشیم که به اسم تراختوری میخواهند طومار تراختور را در هم پیچند! بر دهان آنهائی بکوبیم که با شعارهای غیر تراختوری و غیر آذربایجانی، میخواهند تنها امید و دلگرمی ما را از ما بگیرند! فلان شعار که ربطی به آذربایجان ندارد ، و […]

اویاقلیق: بیائید بهانه به دست بدخواهان تراختور و آذربایجان ندهیم!

مواظب آنهائی باشیم که به اسم تراختوری میخواهند طومار تراختور را در هم پیچند! بر دهان آنهائی بکوبیم که با شعارهای غیر تراختوری و غیر آذربایجانی، میخواهند تنها امید و دلگرمی ما را از ما بگیرند!

فلان شعار که ربطی به آذربایجان ندارد ، و به غیر از دشمن تراشی هیچ نفعی برای ما ندارد، چرا باید اجازه بدهیم که توسط چند نفوذی از سکوهای هواداران تراختور داده شود؟ کدام مشکل ما را حل میکند؟
مواظب چنین شعار دهنده ها باشیم!

آستانه تحمل خود را بالا ببریم و بهیچوجه تحریک نشویم! هر چند که آنها فحاشی کند!!!

استقلالی ها عادت کرده اند که شعارهای نژاد پرستانه داده و توهینهای قومیتی کنند و عدم مقابله مسئولان کمیته اخلاق و انضباطی در مقابل آنچه که در بازی های قبل انجام داده اند، آنها را جری تر و گستاختر کرده و انتظار میرود که بر شعارها و توهینهای نژاد پرستانه خود بیفزایند!

آنها به اتفاق پرسپولیسی ها در دربی برگشت فصل قبل در حضور رئیس فیفا یکصدا در آزادی شعاردادند: مرگ بر ت…..! دست برقضا از سیما هم پخش شد، اما آب از آب تکان نخورد.! نه روشنفکری محکوم کرد و نه کمیته انضباطی و غیره تذکری دادند. در حالیکه هوادار تراختوری هم نبود که آقایان جعل واقعیت کنند و بگویند که: تراختوریها شروع کننده فحاشی های دو طرف بودند!

در وضعیت فعلی که همه دوربینها و میکروفنها بطرف تراختوریها نشانه رفته تا کوچکترین انحراف ما را ضبط و ثبت و پیراهن عثمان کنند، بیائید با سکوت خود و عدم عکس العمل متقابل ، آنها را رسوا کنیم !!

بیائید نگذاریم در مقابل «ننگ» نژادپرستی عده ای ، برای ما «انگ» …… بزنند!

این کار یک بار چند سال پیش بوقوع پیوست و تراختوریها در مقابل توهینهای پرسپولیسی ها بی توجه شدند، دست برقضا آنها دست بردار شدند و همین مطلب را بعضی رسانه ها بازگو کردند!

پس در هر حال، تیم خود را تشویق کنیم و تنها شعار ما :

«یاشاسین آذربایجان» خواهدبود.

 

یادداشت از: ساوالان – اردبیل