تراکتورسازی تبریز و درد بی درمان کنترل از راه دور مدیران عامل!
تراکتورسازی تبریز و درد بی درمان کنترل از راه دور مدیران عامل!

اویاقلیق: در زمان عباسی که بنیانگذار مدیرعاملی کنترل از راه دور بود، از این قضیه نالیدیم و در زمان آجرلو، بیشتر از قبل! مشکلات بسیار متنوعی بخصوص در زمان آجرلو در نتیجه تهران نشینی مدیرعامل پیش آمد که نمونه بارز آن بی خبری مدیرعامل تهران نشین از نامه های تهدیدآمیز فیفا بود که منجربه محرومیت […]

اویاقلیق: در زمان عباسی که بنیانگذار مدیرعاملی کنترل از راه دور بود، از این قضیه نالیدیم و در زمان آجرلو، بیشتر از قبل!

مشکلات بسیار متنوعی بخصوص در زمان آجرلو در نتیجه تهران نشینی مدیرعامل پیش آمد که نمونه بارز آن بی خبری مدیرعامل تهران نشین از نامه های تهدیدآمیز فیفا بود که منجربه محرومیت تیم از جذب بازیکن بمدت دو فصل برای تیم شد!

البته ذکر یک نکته هم لازم است که این فرضیه عدم اطلاع آجرلو از نامه های فیفا در حالت خوشبینی و اغماض است و بنظر بسیاری، کتمان نامه های فیفا از روی عمد بوده چنانچه از طرف فدراسیون هم صدایش در نیامد!!!

البته ضعف، اختلاف و زیراب زدن ها در بین مدیران واحدهای باشگاه و اعتصاب بازیکنان و کارهای غیرحرفه ای آنها نیز نظیر چاقوکشی و درج خبر آن به رسانه ها و هکذا ایجاد بزن بزن در هتلهای اردو، نمونه هائی از نبود مدیرعامل در بالاسر تیم بود!

جناب الیاسی با توجه به حساسیت هواداران به تهران نشین بودن مدیرعامل ، پیشدستی کرده و قول داد که در تبریز ساکن شود و تاکید کرد که در عرض چند روز به تبریز نقل مکان میکند!!!!

دقیقا نمیدانم که چند روز یا ماه است که جناب الیاسی، بر سر ما شیره مالیده اند و همچون آجرلو چنان به تبریز می آیند و میروند که اگر اهل نماز باشند، نماز شکسته ای نخوانند! التماس دعا !

آقای الیاسی !

ما به این شیره مالی ها عادت کرده ایم و باید تشکر کنید از عباسی و آجرلو که بما قبولانده اند که اینجا تبریز است و شهر اولین ها و تراختور اولین تیم در ایران است که مدیرعاملش ساکن تهران بوده و «خواهدبود»!

اما از آقای الیاسی که پابپای پیشینیان ، در امر شیره مالی سر هواداران گام برمیدارند، خواهش میکنیم که ملاحظه هواداران را در فصل گرما داشته باشند که بعد از شیره مالی مگس زیادی روی سرما مینشیند و اذیتمان میکند!

زیاده عرضی نیست، لطف عالی مستدام!

یادداشت بسیار مهم در مورد واگذاری باشگاه تراکتورسازی توسط سپاه در لینک زیر – حتما مطالعه بفرمائید

پایان ماموریت سپاه در باشگاه تراکتورسازی تبریز!

یادداشت: ساوالان -اردبیل