مدیر عامل جدید منطقه آزاد ارس و استراگیجی راهنما به چپ گردش به راست!
مدیر عامل جدید منطقه آزاد ارس و استراگیجی راهنما به چپ گردش به راست!

اویاقلیق: شنیده ها حاکیست مدیرعامل جدید منطقه آزاد ارس که چندی پیش گفته بود به مشاور نیاز ندارد و در همین راستا قرارداد مشاورین خود را لغو کرده بود، اخیرا و یکباره تصمیم به جذب ۲۰ نفر به عنوان مشاور گرفته است. اما از نکات قابل تامل این جذب مشاور، باید گفت که از ۵ نفر […]

اویاقلیق: شنیده ها حاکیست مدیرعامل جدید منطقه آزاد ارس که چندی پیش گفته بود به مشاور نیاز ندارد و در همین راستا قرارداد مشاورین خود را لغو کرده بود، اخیرا و یکباره تصمیم به جذب ۲۰ نفر به عنوان مشاور گرفته است.

اما از نکات قابل تامل این جذب مشاور، باید گفت که از ۵ نفر مشاور جذب شده تا هم اکنون، همگی تهران نشین و متولدین دهه ۶۰ هستند !

با وجود اینکه در دنیا جوانان را مجری کار و پا به سن گذاشته های با تجربه را مشاور قرار می دهند اما در کشورمان برخی سعی دارند نشان دهند که مقتدرانه می توان حماقت را بر عقلانیت سروری داد و اهل را به نا اهل سپرد و منصفانه باید اذعان کرد، واقعا حق دارند. چراکه حق تحمیل اراده میلی همیشه بخاطر قدرت سیاسی و اداری، با برخی مدیران، آقازاده ها، یادگارها، یادگار یادگار یادگار…ها و … بوده است و از این جهت شاید تا زمانی که بوی کثافت فساد و بی کفایتی و خیانت ها بلند نشده، سازمان های نظارتی هم زحمت چندانی به خود نمی دهند و اصطلاحا نمی خواهند در میانه زحمات برخی از مدیران خدوم خرمگس معرکه باشند.

اما در مورد اقدامات اخیر مدیر عامل تازه وارد منطقه آزاد ارس ابهاماتی وجود دارد:

اولا چرا با وجود نیروی مازاد، افراد غیر بومی جذب شده اند؟!

ثانیا با توجه به جوان بودن نیروها، چگونه با آنها قرار داد بسته خواهد شد؟!

ثالثا آیا این تغییر تصمیم با سفر اخیر اعضای کمسیون اقتصادی مجلس به همراه خانواده و آقازاده هایشان به منطقه آزاد ارس، ارتباطی دارد؟!

رابعا آیا جذب این جوانان تهران نشین با مین گذاری مدیریتی جهت منهدم کردم مدیران فعلی و جایگزین کردن آنها با مشاورین تازه جذب شده تهران نشین، ارتباطی دارد؟!

خامسا این مشاوران جوان قرار است مشاور تقویت اقتصاد مقاومتی باشند یا تسهیل کننده مقاومت اقتصادی برای تحمیل واردات رانتی؟!

 

اینها سوالاتی هستند که به نظر می رسد اذهان عمومی منتظر است مدیریت جدید منطقه آزاد ارس پاسخگوی آنها باشند و لذا این پایگاه خبری آمادگی خود را جهت انتشار جوابیه اعلام می دارد.