تائید مُحکمات تراکتور توسط کاپیتان کیانی
تائید مُحکمات تراکتور توسط کاپیتان کیانی

اویاقلیق: از ابتدای نیم فصل اول و بالاخص از همان روزی که عوامل و نانخورهای یک سرمایه دار و در راس آنها خودش شروع به ایجاد حاشیه علیه سه بازیکن قدیمی تراختور کردند، جهت دفاع از حریم تیم محبوب ترکها، بارها نوشتیم که «کیانی، ایرانپوریان و ابراهیمی» ارکان و ستونهای تیم تراختور هستند و دلایل […]

اویاقلیق: از ابتدای نیم فصل اول و بالاخص از همان روزی که عوامل و نانخورهای یک سرمایه دار و در راس آنها خودش شروع به ایجاد حاشیه علیه سه بازیکن قدیمی تراختور کردند، جهت دفاع از حریم تیم محبوب ترکها، بارها نوشتیم که «کیانی، ایرانپوریان و ابراهیمی» ارکان و ستونهای تیم تراختور هستند و دلایل فنی و غیرفنی خود را بازگو کردیم!

در زمانیکه تیم در اثر بی توجهی آجرلو و بی کفایتی او دو فصل پیاپی محروم از جذب بازیکن بود و ما میبایست قدر داشته های خود را میدانستیم و حتی از ضعیف ترین آنها حمایت میکردیم!

در قبال این حمایتها، بودند کسانیکه تیرهای سمی خود را علیه این سه بازیکن گرفته بودند و آنان دو دسته بودند: بدخواهان بومی و غیربومی تراختور و نیز هوادارانیکه گول بدخواهان مورد اشاره را خورده بودند!

بعد از اتمام مسابقات، مهدی کیانی کاپیتان متعصب تراختوریها مهر تائیدی زد به جانبداری ها و حمایتهای بحق و بصلاح ما از ارکان تیم تراختور در لیگ هفدهم !

او در میان صحبتهای با ارزش خود گفت: بازیکنان قابل اتکای ما در لیگ هفدهم، ایران پوریان، ابراهیمی و حاتمی بودند!

درست است که حاتمی را جزء ارکان تیم معرفی نکرده بودیم و شاید فهم درستی از وی نداشتیم، لاکن خدا را شکر میکنیم که هیچ انتقادی از وی نیز نکرده ایم، بلکه بطور مستتر از جایگزینی افراد بی مصرفی مثل مطهری و سوغات ساغلام -کرپیچ- و …. بجای او بارها انتقاد کرده ایم!

حاتمی با سرزدنهایش گلهای سه امتیازی زیادی را زده است. متاسفانه ساغلام به بازی زمینی اعتقاد داشت و از او کمتر استفاده میکرد، در حالیکه بازی زمینی اش هم آنقدر نتیجه داد که دست بدعا شدیم که : خدایا ! قهرمانی نمیخواهیم! تراختور را در لیگ نگهدار!

 

یادداشت: ساوالان – اردبیل