نیازمند نگاه نقادانه در انعکاس عملکرد ادارات اردبیل هستیم
نیازمند نگاه نقادانه در انعکاس عملکرد ادارات اردبیل هستیم

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، اکبر بهنام جو  پیش از چهارشنبه در جمع مدیران صداوسیمای اردبیل با بیان اینکه آمار و ارقام حوزه های مختلف استان زیبنده این منطقه نیست، تصریح کرد: انتظار می رود از تمامی ظرفیت های جامعه برای توسعه استان استفاده شود. وی تاکید کرد: صدا و […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، اکبر بهنام جو  پیش از چهارشنبه در جمع مدیران صداوسیمای اردبیل با بیان اینکه آمار و ارقام حوزه های مختلف استان زیبنده این منطقه نیست، تصریح کرد: انتظار می رود از تمامی ظرفیت های جامعه برای توسعه استان استفاده شود.

وی تاکید کرد: صدا و سیما نقش کلیدی در این عرصه داشته و می تواند با نگاه انتقادی در  کنار طرح عملکرد مثبت ادارات نسبت به انعکاس ضعف ها اقدام کند.

استاندار اردبیل با اشاره به نقش صدا و سیما در مقابله با جنگ نرم دشمن ادامه داد: برای تحقق این مهم صدا و سیما نیازمند تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری است و می بایست مورد حمایت قرار گیرد.

بهنام جو خواستار تنوع بخشی و ترویج امید در برنامه های صدا و سیما شد و تاکید کرد: به ویژه در بخش های خبری و تحلیلی می بایست از ظرفیت کارشناسان زبده استفاده شده و مسائل جدید و غیر تکراری به مردم طرح شود.

وی همدلی صدا و سیما با دستگاه های اجرایی را یکی از رموز موفقیت و توسعه استان دانست و به ضرورت تقویت آن تاکید کرد.

استاندار اردبیل همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به راه‌آهن اردبیل و اتصال استان به شبکه ریلی کشور به عنوان مهم‌ترین خواسته مردم اردبیل اشاره و تاکید کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته تا سه سال آینده می‌توانیم راه‌آهن اردبیل را تکمیل کنیم و در ادامه شاهد رونق اقتصاد استان و حضور سرمایه‌گذاران باشیم.

وی با تأکید به اینکه تحقق خواسته‌های شهروندان نیازمند همفکری مسئولان است، ادامه داد: با ایجاد وحدت در بین مسئولان می‌توانیم قدم‌های مؤثری برای توسعه استان برداریم.

بهنام جو  به ظرفیت‌های گردشگری استان نیز اشاره و تأکید کرد: به ویژه نباید از ظرفیت گردشگری زمستانی این استان غافل شد.

وی افزود: استان اردبیل جاذبه‌های گردشگری متعددی دارد بطوریکه آب‌های گرم معدنی این استان به مثابه چاه‌های نفت ارزشمند است.

استاندار اردبیل خواستار فعال کردن ظرفیت‌های گردشگری زمستانی شد و افزود: به ویژه می‌بایست در فعال کردن منطقه گردشگری آلوارس و پیست اسکی آن اقدام کرد.