اتوبوس های شهری زنجان فاقد استاندارد هستند
اتوبوس های شهری زنجان فاقد استاندارد هستند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از روز چهارشنبه ایرنا، احمد نصیری در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان افزود: هم اکنون بخاطر حرکت لاک پشتی اتوبوس ها در سطح شهر معضلاتی وجود دارد و شهروندان زنجانی چندان علاقمند نیستند با این وسیله نقلیه جابجا شوند.وی یادآوری کرد: نظافت و نظارت بر اتوبوس های شهری […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از روز چهارشنبه ایرنا، احمد نصیری در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان افزود: هم اکنون بخاطر حرکت لاک پشتی اتوبوس ها در سطح شهر معضلاتی وجود دارد و شهروندان زنجانی چندان علاقمند نیستند با این وسیله نقلیه جابجا شوند.
وی یادآوری کرد: نظافت و نظارت بر اتوبوس های شهری ضعیف بوده و به این موضوع چندان اهمیتی داده نمی شود و برهمین اساس این قضیه نگاه جدی می طلبد.
نصیری افزود: این در حالی است ارائه برخی خدمات شهری در گرو اعتبارات نیست و به عنوان مثال رسیدگی به مسائل بهداشتی اتوبوس های شهری نیازمند توجه و مشارکت شهروندان است.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: موضوع دیگر نبود نظارت بر پروژه های عمرانی شهری است که هم اکنون پارک خیام که سال گذشته به بهره برداری رسید، بخشی از آن فرو نشست کرده و البته این نظارت ها بر عهده شهرداری نیست و تمامی دستگاههای متولی امر هستند.
وی بیان کرد: مناره های مسجد سید که از نمادهای تاریخی شهر زنجان بشمار می رود، نیمه کاره رها شده و در این ارتباط تذکر و پیگیری لازم انجام نمی شود.
نصیری افزود: نظارت نکردن به پروژه ها خیانت به بر بیت المال وحیف و میل اموال بوده و از بابت زمان بر بودن پروژه ها نیز همگان از شهرداری گلایه دارند و متاسفانه مشکلات دستگاههای دیگر را نیز به حساب شهرداری می گذارند.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: در ارتباط با سد معبر دستفروشان، وانت و همچنین چرخ های دستی برای شهروندان نیز معضلاتی را ایجاد و شهروندان را نا امید کرده بگونه ای که شهر را رها شده میدانند و حتی مشاهده می شود ، مغازه داران علاوه برپیاده روها قسمتی از خیابان را نیز تصرف کردند.
این مسئول تجمع کارگران فصلی در میدان ارک زنجان و شکایت شهروندان را از دیگر معضلات شهری عنوان کرد و گفت: چند سالی است از ساماندهی کارگران فصلی سخن گفته می شود اما کار چندانی انجام نگرفته است.
وی خاطر نشان کرد: شورای شهر زنجان عهدی که با مردم بسته پایبند بوده و منافع و مصلحت خود را با هیچکس با هیچ چیز معامله نخواهد کرد.
هم اکنون ناوگان اتوبوسرانی زنجان با ۱۶۵دستگاه به مسافران شهری و حومه خدمات ارایه می دهند.
شهر زنجان به عنون مرکز استان با ۴۲۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵۰ کیلومتری غرب تهران واقع است.
۷۳۲۰/۸۰۶۸
خبرنگرا: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش