جمعی از بسیجیان ارومیه با اهدا خون به یاری زلزله زدگان غرب کشور شتافتند
جمعی از بسیجیان ارومیه با اهدا خون به یاری زلزله زدگان غرب کشور شتافتند

سردار سرتیپ دوم یداله آبروشن روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۵۰ نفر از بسیجیان گردان چهارم امام حسین (ع) در یک حرکت خودجوش با حضور در سازمان انتقال خون ارومیه در حمایت از زلزله زدگان غرب کشور خون خود را اهدا کردند. وی بیان کرد: بسیجیان این لشکر علاوه بر […]

سردار سرتیپ دوم یداله آبروشن روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۵۰ نفر از بسیجیان گردان چهارم امام حسین (ع) در یک حرکت خودجوش با حضور در سازمان انتقال خون ارومیه در حمایت از زلزله زدگان غرب کشور خون خود را اهدا کردند.
وی بیان کرد: بسیجیان این لشکر علاوه بر حضور در میدان های دفاع از کیان اسلامی و خاک کشور در عرصه های دیگری مانند مردمیاری و کمک به محرومان نیز فعال هستند و در هفته گذشته بسته های حمایتی به تعداد ۱۵۰ بسته غذایی را در ۳۰ روستای مرزی بین نیازمندان توزیع کرده اند.
وی افزود: لشکر عملیاتی حمزه (س) در ارومیه علاوه بر تامین امنیت منطقه و همچنین فعالیت های مردمیاری و سازندگی در مناطق مرزی اقدام به دستگیری از محرومان منطقه در قالب های مختلف از جمله احداث منزل برای مستمندان و تامین نیازهای مالی و تغذیه ای آنان می کند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه یکشنبه، ۲۱ آبان سال جاری با قدرت ۷٫۳ درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر)، استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده و تاکنون بیش از صدها پس لرزه داشته است.
۷۱۲۵/۳۰۷۲
** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی