رویدادهای خبری چهارشنبه، ۲۴ آبان ماه در آذربایجان غربی
رویدادهای خبری چهارشنبه، ۲۴ آبان ماه در آذربایجان غربی

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا دیدار آیت الله سید احمد خاتمی، عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار می شود.برگزاری کنگره بین المللی و میان دوره ای جراحان مغز و اعصاب ایران در محل سالن آمفی تئاتر مرکز آموزشی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا دیدار آیت الله سید احمد خاتمی، عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار می شود.
برگزاری کنگره بین المللی و میان دوره ای جراحان مغز و اعصاب ایران در محل سالن آمفی تئاتر مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی (ره) ارومیه از دیگر رویدادهای خبری امروز، چهارشنبه ۲۴ آبان ماه در این استان است.
همچنین ارسال کمک های مردمی جمعیت هلال احمر استان از پایگاه امداد و نجات و ترابری جمعیت هلال احمر استان به منطقه زلزله زده کرمانشاه از رویدادهای خبری امروز به شمار می رود؛ تاکنون هفت هزار تخته پتو و ۲۰۰ دستگاه چادر در ساعت های اولیه به کرمانشاه ارسال شده است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی آمادگی دارد تا برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری هر روز صبح پیش از ساعت هشت اطلاع رسانی کند.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن ۳۳۸۲۶۶۶۷ به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند یا به شماره نمابر ۳۳۸۲۶۶۶۶ ارسال کنند.
۸۱۳۵/ ۳۰۷۲
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی