سنگینی تردد در خیابان های اردبیل ؛ صدای شادی جوانان از خودروها شنیده می شود
سنگینی تردد در خیابان های اردبیل ؛ صدای شادی جوانان از خودروها شنیده می شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ایرنا ؛ درحالی که در بسیاری از حوزه های رای گیری در اردبیل هنوز حضور گسترده رای دهندگان ادامه دارد با خنک شدن هوا جمع زیادی از مردم و اغلب سوار بر خودروها رهسپار گذرگاه های شهر شده اند به گونه ای که در خیابان های […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ایرنا ؛ درحالی که در بسیاری از حوزه های رای گیری در اردبیل هنوز حضور گسترده رای دهندگان ادامه دارد با خنک شدن هوا جمع زیادی از مردم و اغلب سوار بر خودروها رهسپار گذرگاه های شهر شده اند به گونه ای که در خیابان های شهر ترافیک سنگینی در جریان است.
بیشتر سرنشینان و رانندگان این خودروها را جوانان تشکیل می دهند و بعضی از آنان سرودها و آهنگ هایی را باز کرده و شادمانی می کنند.
به نظر می رسد که این مردم از اینکه یک جمعه پرشور و حماسی را سپری نموده و در تاریخ انقلاب و کشورمان برگ درخشان دیگری آفریدند ابراز شادی می کنند.
بسیاری از این افراد را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند که امروز برای اولین بار در سنشان در انتخابات شرکت کردند و امیدوارند نامزدهای مورد حمایتشان پیروز شود هرچند مردم آگاه ایران برای پیروزی سایر نامزدها نیز ارزش قائلند و به آرای مردم و اجرای قانون احترام می گذارند.
برای هر رای دهنده ای پیروزی نامزد مورد حمایتش دلخواه تر است اما اکثریت مردم ایران طی نزدیک به چهار دهه گذشته به این موضوع باور و آگاهی کامل یافته اند که مردم سالاری واقعی احترام گذاشتن به نظرها و آرای اکثریت مردم می باشد.
جمع زیادی از مردم اردبیل امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کردند چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در انتخابات شوراها حتی اگر داوطلبان مورد حمایتشان موفق به جلب اکثریت آرای مردم نشوند از هر نامزدی که موفق می شود کمک به رفع مشکل های مردم ازجمله مسایل اقتصادی و بیکاری و نیز کمک به پیشرفت و آبادانی کشور و زادگاهشان را انتظار دارند.
در این میان حاکمیت هوای خنک و ریزش قطره های باران پس از یک روز گرم ۳۲ درجه ای که برای این فصل اردبیل کم سابقه است در آمدن جمع زیادی از ساکنان این شهر به خیابان ها نیز کمک موثر کرده است.
براساس آمارهای موحود مجموع تعداد واجدان شرایط رای در استان اردبیل ۹۵۰ هزار نفر می باشند که از این تعداد ۳۸ هزار و ۸۸۰ نفر از آنها رای اولی هستند.
در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان اردبیل ۶ هزار و ۶۰۹ نامزد به رقابت می پردازند که از این تعداد ۱۴۰ نفر در شهرها و سه هزار و ۲۷۳ نفر در روستاها به عنوان اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب خواهند شد.
خبرنگار:مسعود وسیله**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
۶۰۱۹/ ۱۲۵۷