۶۸ درصد از واجدین شرایط زنجان در انتخابات شرکت کرده اند
۶۸ درصد از واجدین شرایط زنجان در انتخابات شرکت کرده اند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، اسدالله درویش امیری شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این اطلاعات توسط دستگاه های ثبت احراز هویت در شعبات به دست آمده است.وی با بیان اینکه در هر ساعت به طور میانگین بیش از ۴۰ هزار نفر در استان آرای خود را به […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، اسدالله درویش امیری شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این اطلاعات توسط دستگاه های ثبت احراز هویت در شعبات به دست آمده است.
وی با بیان اینکه در هر ساعت به طور میانگین بیش از ۴۰ هزار نفر در استان آرای خود را به صندوق ها ریخته اند، گفت: انتخابات در استان زنجان تا ساعت ۲۴ تمدید شده است.
درویش امیری تاکید کرد: دولت همه تلاش خود را به کار گرفته است تا تمام علاقه مندان به شرکت در انتخابات، بتوانند آرای خود را به صندوق ها بیاندازند.
وی خاطرنشان کرد: در ساعت ۲۴ امشب درب تمام شعبات رای گیری بسته و فقط رای افرادی که در داخل شعبه ها و صف های انتظار دریافت می شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه از حضور پر شور مردم در انتخابات قدردانی می کنیم، گفت: مردم برای شرکت در انتخابات بیش از نیم ساعت حضور در صف ها را تحمل کنند، چرا که سرنوشت چهار سال آینده کشور امروز تعیین می شود.
درویش امیری با اشاره به حضور تمام اقشار در این انتخابات در سراسر کشور، گفت: در سال های گذشته کمتر شاهد چنین حضوری بوده ایم.
وی با بیان اینکه در سه شهر استان زنجان انتخابات، الکترونیکی برگزار می شود، تصریح کرد: معطلی در رای گیری شوراهای اسلامی شهر باعث شد روند دریافت رای از مردم طولانی شود، که از این بابت از مردم عذرخواهی می کنم.
۷۳۱۲/۳۰۰۱
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار: مینا افشاری