عضو انجمن آشوریان ارومیه: ملت ایران همبستگی ملی را به نمایش گذاشتند
عضو انجمن آشوریان ارومیه: ملت ایران همبستگی ملی را به نمایش گذاشتند

ژاک بت کلیا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اقلیت های دینی در عرصه های مختلف چه در دوران جنگ و چه پس از آن همواره نقش ارزنده ای ایفا کرده و همپای سایر هموطنان خود حرکت کرده اند. وی با بیان اینکه دشمنان در سال ها و ماه های اخیر […]

ژاک بت کلیا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اقلیت های دینی در عرصه های مختلف چه در دوران جنگ و چه پس از آن همواره نقش ارزنده ای ایفا کرده و همپای سایر هموطنان خود حرکت کرده اند.
وی با بیان اینکه دشمنان در سال ها و ماه های اخیر برای تضعیف همبستگی ملت ایران تلاش کرده اند، گفت: دشمنان با نفوذ در بین ملت ایران برای از بین بردن این اتحاد سالیان متمادی تلاش کرده اند.
وی با بیان اینکه هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی متمدن و صاحب دموکراسی نیست، گفت: برگزاری انتخابات پس از پیوزی انقلاب اسلامی در ایران به مشروعیت نظام استحکام بخشیده است.
بت کلیا گفت: انتخابات حلقه اتصال بین نسل اول انقلاب و نسل های سوم و چهارم بوده و در حقیقت ارزش ها و اندیشه های انقلاب را به نسل جدید منتقل می کند.
عضو انجمن آشوریان ارومیه افزود: جهانیان انتخابات ایران را رصد می کنند تا بدانند نسل جدید به چه میزان به اندیشه ها و آرمان های انقلاب اسلامی پایبند هستند.
بت کلیا با بیان اینکه ایران دارای قومیت های مختلف و فرهنگ متمدنی است، گفت: اقوام و ادیان مختلف نقطه اشتراک و منافع مشترکی دارند و این نقاط مشترک همبستگی ملی را به دنبال می آورد.
وی افزود: در کشور ما قومیت های مختلف همواره از جمله آشوریان از اول انقلاب تاکنون در عرصه های مختلف حضور پررنگی داشته اند و آشوریان این بار نیز همپای برادران مسلمان خود حماسه ای دیگر خلق کردند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از صبح امروز آغاز شده و همچنان به واسطه استقبال اقشار مختلف مردمی ادامه دارد.
جمعیت استان بر اساس آخرین آمار سه میلیون و ۲۶۵ هزار نفر و تعداد واجدان شرایط رای دادن در آذربایجان غربی نیز ۲ میلیون و ۳۴۲ هزار نفر اعلام شده است.
۸۱۳۵/ ۳۰۷۲
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی