رای گیری در مراکز درمانی زنجان انجام شده است
رای گیری در مراکز درمانی زنجان انجام شده است

علیرضا بیگلری در گفتگو با خبرنگار مهر حضور باشکوه مردم در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها را بسیار مطلوب عنوان کرد.  وی اظهار کرد: تمهیدات و امکانات لازم برای اخذ رأی از بیماران و کارکنان مراکز درمانی استان از جمله بیمارستان‌ها اندیشیده شده و تاکنون رای گیری خوب انجام شده است. […]

علیرضا بیگلری در گفتگو با خبرنگار مهر حضور باشکوه مردم در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها را بسیار مطلوب عنوان کرد. 

وی اظهار کرد: تمهیدات و امکانات لازم برای اخذ رأی از بیماران و کارکنان مراکز درمانی استان از جمله بیمارستان‌ها اندیشیده شده و تاکنون رای گیری خوب انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تمام مراکز بهداشتی و درمانی استان زنجان برای ارائه خدمات در روز انتخابات آماده هستتد و در حال حاضر ۵۰ پایگاه اورژانس استان با با بیش از ۱۰۰ دستگاه آمبولانس آماده ارائه خدمات هستند.

بیگلری تاکید کرد: اورژانس هوایی هم در آماده باش است و امیدوار هستیم هیچ گونه مشکلی پیش نیاید و انتخابات با شکوهی داشته باشیم.

وی گفت: صندوق‌های سیار اخذ رأی برای رأی‌گیری از بیماران و کارکنان بیمارستان‌های استان زنجان فراهم شد و تاکنون هم رای گیری به خوبی انجام شده است.