ترغیب برای حضورحداکثری محتوای برنامه‌های انتخاباتی شبکه سبلان است
ترغیب برای حضورحداکثری محتوای برنامه‌های انتخاباتی شبکه سبلان است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، عبدالله مددی عصر پنجشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های صدا و سیمای مرکز اردبیل تاکید کرد: برای انتخابات ویژه برنامه های مختلفی در نظر گرفتیم که از صدا و سیمای مرکز اردبیل پخش خواهد شد. وی در تشریح این برنامه ها ادامه داد: ویژه برنامه […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، عبدالله مددی عصر پنجشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های صدا و سیمای مرکز اردبیل تاکید کرد: برای انتخابات ویژه برنامه های مختلفی در نظر گرفتیم که از صدا و سیمای مرکز اردبیل پخش خواهد شد.

وی در تشریح این برنامه ها ادامه داد: ویژه برنامه «حماسه گونو» (روز حماسه) به صورت زنده در روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت ۷:۳۰ صبح تا پایان زمان رای گیری از سیمای مرکز اردبیل تهیه و پخش خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای اردبیل هدف از این ویژه برنامه را ایجاد شور و نشاط و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای برشمرد و تصریح رد: این برنامه سعی می کند با پخش سرود و موسیقی حماسی و گزارش های متنوع از سطح شهر حضور پرشور مردم را نمایان سازد.

به گفته و گزارش زنده از محل های اخذ رای، آخرین اطلاعات از طریق ارتباط تلفنی، بحث کارشناسی، پیام های مردمی، سرودهای ملی و میهنی و… از بخش های دیگر برنامه سیمای اردبیل است.

مددی همچنین با اشاره به برنامه های رادیو مرکز اردبیل بیان داشت: ویژه برنامه «حضور حماسه سی» (حماسه حضور) نیز به صورت زنده در روز انتخابات از ساعت ۷ صبح تا پایان زمان رای گیری از صدای مرکز اردبیل تهیه و پخش می شود.

وی هدف از برنامه های رادیو را نیز حضور حداکثری و ایجاد شور و نشاط برشمرد و افزود: پخش سرود و موسیقی حماسی، گزارش های میدانی، ارتباط با فرمانداران، خبرنگاران آزاد شهرستان ها و ارتباط با شبکه های رادیویی سراسری و استانی از بخش های دیگر برنامه رادیو خواهد بود.

مدیرکل صداوسیمای اردبیل اضافه کرد: بحث کارشناسی در خصوص وظایف و اختیارات شورای های اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، پخش سرودهای حماسی و میهنی، گزارش از پای صندوق های اخذ رای و… از دیگر برنامه این بخش است.