اعزام هیئت تجاری استان زنجان به گرجستان
اعزام هیئت تجاری استان زنجان به گرجستان

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، احمد نصیری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، از اعزام هیات تجاری استان زنجان به کشور گرجستان خبر داد و اظهار کرد: اتاق تعاون استان زنجان در نظر دارد به منظورآشنایی  هر چه بیشتر فعالان اقتصادی با کشور گرجستان نسبت به اعزام هیات تجاری بازار یابی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، احمد نصیری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، از اعزام هیات تجاری استان زنجان به کشور گرجستان خبر داد و اظهار کرد: اتاق تعاون استان زنجان در نظر دارد به منظورآشنایی  هر چه بیشتر فعالان اقتصادی با کشور گرجستان نسبت به اعزام هیات تجاری بازار یابی به آن کشور در تیرماه سالجاری اقدام کند.  

رئیس اتاق تعاون استان زنجان گفت: خوشبختانه توجه به توسعه اقتصادی استان و رونق تولید و ارتقای اشتغال از برنامه های اولویت دار اتاق تعاون استان زنجان است. 

نصیری بخش آموزش را حلقه مفقوده در بخش تعاون عنوان کرد و گفت: بخش آموزشی یکی از بخش های کلیدی برای توسعه هر بخشی است که متاسفانه در بخش تعاون آموزش نیازمند تقویت است.

وی به حضور حداکثری مردم در روز ۲۹ اردیبهشت ماه در پای صندوقهای رای اشاره کردو گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری باید مردم با حضور پرشور خود در انتخابات برنامه های شوم دشمن را خنثی کنند. 

رئیس اتاق تعاون استان زنجان تصریح کرد: تمام  تعاون گران در استان زنجان  حضور پرشوری در انتخابات خواهند داشت.